3 mutivi impurtanti per sceglie un vasu di vetru cù tapa di bambù

Questu hè circavasetto di vetru cosmeticu cù tapa di bambù:

100 g-bottu-di-vetru-cun-taperu-di-bambù-5

Questu hè un moda, eco-friendly, è multifunzionalevasetto di vetru cosmeticu cù una elegante tapa di bambù, cumminendu perfettamente stili naturali è muderni.

Fattu di vetru d'alta qualità senza piombo, stu vasu hè assai trasparente, chì vi permette di vede facilmente u cuntenutu dentru.À u stessu tempu, hè ancu assai robusta è durable, micca facilmente rottu, facendu adattatu per almacenà diversi cusmetichi cum'è lozioni, creme, fundazioni, maschere, è più.

vaso-di-vetru-plastica-cun-taperu-di-bambù-1

A cuntrariu di i vasi cusmetichi tradiziunali, stu vasu di vetru hè assuciatu cù una tapa di bambù naturali, chì furnisce un bonu rendimentu di sigillatura è presenta un stilu naturali stilatu.Inoltre, a tapa di bambù hà proprietà eccellenti cum'è a prova di umidità, insetti, è a prova di muffa, chì ponu megliu prutezzione di a qualità è a vita di serviziu di i cosmetichi.

vasetti di vetru cù coperchi di bambù

Inoltre, stu vasu di vetru cosmeticu ùn hè micca solu adattatu per l'usu persunale, ma ancu una scelta eccellente di rigalu.pò diventà un rigalu d'alta qualità è significativu per a vostra famiglia, amichi, o quelli chì curanu l'ambiente è a qualità.

50 g-coperchio-di-bambù-bicchiere-viola-6

In riassuntu, stu vasu di vetru cosmeticu cù una tapa di bambù naturali hè a vostra megliu scelta.Ùn hè micca solu ecologicu è praticu, ma ancu hà caratteristiche di moda è naturali.Merite di avè!

Shanghai rainbow industrial co.,ltdfurnisce una soluzione unica per imballaggi cosmetichi. Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,
situ web:
www.rainbow-pkg.com
Email: vicky@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008615921375189

 


Tempu di Postu: Mar-01-2023
Firma