Requisiti basi di qualità per i materiali di imballaggio di tubi

Tubu mollesò materiali di imballaggio cumunimenti usati per i cosmetichi.Sò divisi in tubi tondi, tubi ovali, tubi piani, è tubi super flat in tecnulugia.Sicondu a struttura di u produttu, hè divisu in tubi unicu, doppiu è cinque strati.Sò diffirenti in termini di resistenza à a pressione, anti-permeabilità è sensazione di a manu.Pianu.

Squeeze-Shampoo-Cosmetic-Silicone-Bottle-Travel-Set-Tube-3

 

01 Requisiti basi di qualità per l'aspettu di i tubi

PE-plastic-hand-crem-tube-cosmetic-1
1. Requisiti d'apparizione: In principiu, sottu luce naturale o lampada fluorescente 40W, ispezione visuale à una distanza di circa 30cm, senza irregolarità di a superficia, embossing (senza twill nantu à a cuda), abrasioni, graffi, è brusgiate.

2. Superficie liscia, pulita interna è fora, glazing uniformi, lucidità coherente cù u mudellu standard, senza irregularità evidenti, cum'è irregolarità, strisce redundant, graffi o indentations, deformazione, rughe, ecc. ùn deve esse più di 5 tubi.Se u cuntenutu netu di a manguera hè ≥100ml, 2 fiori sò permessi;se u cuntenutu netu di a manguera hè menu di 100 ml, 1 fiore hè permessu.

3. U corpu di u tubu è a tappa sò piani, senza fronte, senza danni, senza difetti di filu, u corpu di u tubu hè strettu sigillatu, a linea di coda di sigillatura hè flush, è a larghezza di sealing hè a stessa.A dimensione standard di l'altezza di sealing hè 3.5-4.5mm, è u listessu ramu hè suave.A deviazione ammissibile di l'altezza di a linea di coda di u tubu hè menu o uguale à 0,5 mm.

4. Dannu (a pipa o cappucciu hè dannatu o putritu in ogni pusizioni);chjusu;a capa di pittura nantu à a superficia di a manguera hè off> 5 millimetri quadru;a coda hè craccata;a fine hè rotta;u filu hè severamente deformatu.

5. Sanitation: l'internu è l'esternu di a mangue sò puliti, è ci sò a terra, a polvera è l'uggetti straneri evidenti in u tubu è a coperta.Nisuna materia stranera, cum'è a polvera è l'oliu, senza odore peculiar, è risponde à i requisiti di igiene di i materiali di imballaggio di qualità cosmetica: questu, u numeru tutale di culunie ≤ 10cfu, E. coli, Pseudomonas aeruginosa è Staphylococcus aureus ùn deve esse rilevatu.

02 Superficie di a mangueraesigenze di trattamentu è di stampa grafica

PE-plastic-hand-crem-tube-cosmetic-tube
1. Stampa:

A deviazione di a pusizione di sovrastampa hè trà e pusizioni limite superiore è inferiore cunfirmate da e duie parti (≤±0.1mm), è ùn ci hè micca ghosting.

I gràfiche è i testi sò chjaru è cumpletu è coherente cù u culore di u mudellu.A diferenza di culore di u corpu di u tubu è i so grafichi stampati è u testu ùn supera micca a gamma di differenza di culore di u mudellu standard.

A dimensione di u testu hè simile à u campione standard, senza sillabazione, slack, senza spazii, è senza influenza nantu à u ricunniscenza

U font stampatu ùn hà micca bavature evidenti, bordi d'inchiostro, curretti, senza errori di battitura, caratteri mancanti, puntuazione mancanti, tratti di testu mancanti, illegibilità, etc.

2. Graficu: Overprinting hè precisu, l'errore di overprinting di a parte principale hè ≤1mm, è l'error di overprinting di a parte secundaria hè ≤2mm.Nisun spots eterocromatici evidenti è rumore

Per i tubi cù cuntenutu netu ≥ 100 ml, u latu frontale hè permessu di avè 2 spots micca più di 0,5 mm, una sola superficia tutale micca più di 0,2 mm2, è a parte posteriore permette 3 spots micca più di 0,5 mm, è una sola superficie tutale. micca più di 0,2 mm2.;

Per i tubi cù cuntenutu netu <100ml, un locu cù micca più di 0.5mm in fronte, una superficie totale di micca più di 0.2mm2, è dui spots in u spinu cù micca più di 0.5mm è una superficie totale di ​micca più di 0,2 mm2 sò permessi..

3. Deviazione Layout

Per u cuntenutu nettu di a manguera ≥100ml, a deviazione verticale di a pusizione di a piastra di stampa ùn deve esse più di ± 1,5 mm, è a deviazione di manca è di destra ùn deve micca più di ± 1,5 mm;

Per u cuntenutu nettu di u tubu <100ml, a deviazione verticale di a pusizione di a piastra di stampa ùn deve esse più di ± 1 mm, è a deviazione di manca è di destra ùn deve esse più di ± 1 mm.

4. Ubligatoriu di cuntenutu: coherente cù u filmu è i campioni cunfirmati da u fornitore è u cumpratore

5. Differenza di culore: i culori di stampa è di stampa calda sò listessi cum'è i campioni cunfirmati da u fornitore è u cumpratore, è a deviazione di u culore hè trà i culori di limitu superiore è inferiore cunfirmati da i dui partiti.

03 Requisiti basi per a struttura di u produttu di tubi

50ml-60ml-100ml-plastic-crema-PE-cosmetic-squeeze-tube
1. Specificazioni è dimensioni: misurata cù un caliper vernier secondu à i bisogni di u disignu di u disignu, è a tolleranza hè in a gamma specifica di u disegnu: a deviazione massima permessa di u diametru hè 0,5 mm;a deviazione massima permessa di a lunghezza hè 1,5 mm;a deviazione massima permessa di u grossu hè 0,05 mm;

2. Requisiti di pesu: Misura cù un equilibriu cù una precisione di 0.1g, è u valore standard è l'errore permessu sò in u intervallu accunsentutu di i dui partiti: a deviazione massima permessa hè 10% di u pesu di u campione standard;

3. Capacità di bocca: Dopu à riempie u cuntinuu cù l'acqua à 20 ℃ è a bocca di u cuntinuu hè livellu, a qualità di l'acqua di riempimentu rapprisenta a capacità di bocca di u cuntinuu, u valore standard è u intervallu di errore sò in u intervallu accunsentutu di e duie parti: u massimu. a deviazione permessa hè a capacità di bocca di u campione standard 5%;

4. Uniformità di u spessore (adatta per i tubi cù un cuntenutu di 50ML o più): Tagliate u cuntinuu è utilizate un calibre di spessore per misurà 5 posti nantu à i lati superiore, mediu è inferjuri, è a deviazione massima permessa ùn hè micca più di 0,05 mm.

5. Esigenze di u materiale: Sicondu i materiali stipulati in u cuntrattu firmatu da u fornitore è u demander, l'ispezione deve esse realizatu cù riferimentu à i normi di l'industria naziunale currispundenti, chì hè coherente cù a mostra di sigillatura.

04 Requisiti basi per a sigillatura di tubi

PE-plastic-hand-crem-tube-cosmetic-7
1. U metudu di sigillatura è a forma risponde à i requisiti di u cuntrattu trà i dui partiti.

2. A parte di sigillatura hè assai in cunfurmità cù i requisiti di u cuntrattu di i dui partiti.

3. A coda di sigillatura hè centrata, dritta, è a deviazione trà a manca è a diritta hè ≤1mm.

4. Fermezza di sigillatura:

Pigliate u voluminu d'acqua specificatu è mette trà i platti superiore è inferiore.A parte di a tappa deve esse spustata fora di a piastra.In a parti media di u pianu superiore, pressurize à 10kg è mantene per 5min., Nisuna rupture o fuga à a cuda.

Aduprate una pistola d'aria per applicà una pressione d'aria di 0.15Mpa à u tubu per 3 seconde.Nisuna coda scoppiata.

05 Esigenze di coordinazione di tubi è accessori

30ml-50ml-60ml-80ml-100ml-120ml-150ml-tube-cosmeticu-plasticu-biancu-1
1. Cooperate cù a strettezza

Test di torque (applicabile à u raccordu filettatu): Quandu u tappu filettatu hè strettu cù un torque di 10kgf/cm à u portu di a manguera, a manguera è u tappu ùn saranu micca danati è i denti ùn sdrughjenu micca.

Forza di apertura di tappi (adatta per una coordinazione uniforme di u tubu di tappi): forza di apertura moderata

2. Dopu à fitting, u mangu è a tappa ùn sarà micca skewed.

3. Dopu chì a tappa di a manguera hè assuciata, u gap hè uniforme, è u gap hè unobstructed toccu u gap cù a manu.A distanza massima hè in u intervallu cunfirmatu da e duie parti (≤0.2mm).

4. Test di tenuta:

Dopu chì a manguera hè stallata cù circa 9/10 di a capacità massima di l'acqua, copre a tappa currispundente (se ci hè un tappu internu, u tappu internu deve esse equipatu), è mette in l'aspiratore per aspirà finu à -0,06. MPa è mantene per 5 minuti senza perdite.;

Riempite u cuntinuu cù l'acqua secondu u cuntenutu netu specificatu in u cuntinuu, è mette u pianu à 40 ℃ per 24 ore dopu à stringhje u tappu, senza fuga;

06 Requisiti funziunali per i tubi

tubu-plasticu-di-alta-qualità-100ml-cun-tappo-flip-top-4
1. Resistenza di cumpressione: riferite à i dui metudi seguenti

Dopu chì a manguera hè stallata cù circa 9/10 di a capacità massima di l'acqua, copre a tappa currispondente (cù un tappu internu deve esse equipatu cun un tappu internu) è mette in l'aspiratore per aspirate finu à -0.08MPa è mantene. per 3 minuti senza cracking o leakage.

Selezziunate aleatoriamente 10 campioni da ogni batch di materiali;aghjunghje u stessu pesu o u voluminu di l'acqua cum'è u cuntenutu netu di ogni pruduttu à u tubu di mostra, è mette in horizontale;Aduprate a pressione specifica per pressu u corpu di u tubu verticalmente è staticamente per 1 minutu, è l'area di a testa hè ≥1/2 L'area di forza di u cuntinuu.

pesu netu

pressione

Requisiti di eligibilità

≤ 20 ml (g)

10 kg

Nisuna rupture di u tubu o di u coperchiu, nè splutazioni di coda, nè rottura di fine

< 20 ml (g), < 40 ml (g)

30 kg

≥ 40 ml (g)

50 kg 

2. Test di goccia: Caricà u cuntenutu di a capacità specificata, chjude u coperchio, è falà liberamente à u pavimentu di cimentu da una altezza di 120cm.Ùn ci sarà micca crepe, sbattimenti di coda, perdite, senza tubi, coperchi stretti, è senza coperchi sciolti.

3. Resistenza à u friddu è à u calore (test di cumpatibilità):

Pour u cuntenutu in a manguera o immerse u pezzu di prova in u cuntenutu, è mette à 48 ° C è -15 ° C durante 4 simane.U tubu o pezzu di prova è u cuntenutu seranu qualificati.

Pruvate 1 batch in ogni 10 batchs of materials;estratti 3 tappi di ogni cavità di muffa da un batch di materiali, è un totale di 20 setti per currisponde à u tubu;aghjunghje l'acqua cù u stessu pesu o voluminu cum'è u cuntenutu netu in u tubu;riduce 1/2 Un numeru di campioni sò riscaldati à 48±2 ° C in una scatula di temperatura constante è pusatu per 48 ore;1/2 numaru di campioni sò rinfriscati in a frigorifera à -5 ° C à -15 ° C è posti per 48 ore;i campioni sò pigliati è tornati à a temperatura di l'ambienti.valutazione esterna.Criterium d'elegibilità: senza cracke, deformazioni (riferendu à cambiamenti in l'apparenza chì ùn ponu micca esse restaurati), decolorazione di ogni parte di u tubu è di a tappa, è senza cracke o rotture in a cuda di a manguera.

4. Pruva di Yellowing: Mettite a manguera sottu u lume ultraviolet per 24h o 1 settimana in u sole, è hè qualificata s'ellu ùn ci hè micca una decolorazione evidenti cumparatu cù a mostra standard.

5. Test di cumpatibilità: Pour u cuntenutu in a manguera o soak the test piece in u cuntenutu, è mette à 48 ° C è -15 ° C per 4 simane.Nisun cambiamentu in u tubu o u pezzu di prova è u cuntenutu hè cunsideratu qualificatu..

6. Requisiti di aderenza:

Test di u metudu di sbucciatura di a cinta sensitiva à a pressione: aduprate a cinta 3M 810 per aderisce à a parte di prova, è dopu l'appiattimentu (senza bolle permesse), strappate cù forza è rapidamente, ùn ci hè micca aderenza evidenti di tinta o stampazione a caldo nantu à a cinta (inchiostru necessariu). , zona di stampa calda

Influenza di u cuntenutu: Aduprate un dito immerso in u cuntenutu per strofinate avanti è avanti 20 volte, è u cuntenutu ùn cambia micca culore è a tinta ùn cascà micca.

U bronzu ùn deve micca cascà cù un diametru di più di 0,2 mm, è ùn deve esse rottu o rottu.A deviazione di a pusizione di bronzu ùn deve micca più di 0,5 mm.

Serigrafia, superficia di tubi, bronzing: 1 batch per ogni 10 lotti, 10 campioni sò scelti aleatoriamente da ogni batch di materiali, è immersi in 70% alcolu per 30 minuti, a superficia di a manguera ùn cascà micca, è a rata di fallimentu. hè ≤1/10.

Pacchettu arcubalenu di ShanghaiFornite imballaggi cosmetichi one-stop.Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,

U situ web: www.rainbow-pkg.com

Email: Bobby@rainbow-pkg.com

WhatsApp: +008613818823743


Tempu di Postu: Dec-15-2021
Firma