Tubu chimicu cutidianu di rivestimentu UV prublemi cumuni è suluzione

   Hose hè una parte impurtante di l'imballaggio chimicu di ogni ghjornu, largamente utilizatu in i campi di produttu cum'è a crema di mani, i prudutti di purificazione, i prudutti di u sole è cusì.I rivestimenti tradiziunali di a superficia di i tubi sò principalmente rivestimenti di poliuretanu di dui cumpunenti basati in solventi.Ancu se i rivestimenti di poliuretanu di dui cumpunenti anu un rendimentu eccellenti in quantu à a flessibilità di u revestimentu è a stampa secundaria (bronzing), u so rendimentu hè finu à 80%.U cuntenutu di VOCs di sopra rende limitatu in l'applicazione, soprattuttu in l'ultimi anni, cù u rinfurzamentu cuntinuu di a cuscenza di a prutezzione di l'ambiente di u paese è di i citadini in u nostru paese, a produzzione è l'usu di rivestimenti di altu cuntenutu di VOC sò sottumessi à una stretta vigilazione.Hè ghjuntu à un cunsensu chì i rivestimenti di tubi amichevuli di l'ambiente cun rimpiazzà i rivestimenti tradiziunali di altu cuntenutu di VOC.

Mangu chimicu di ogni ghjornu

 

Attualmente, i rivestimenti amichevuli di l'ambiente ricunnisciuti includenu: 1. Rivestimenti à l'acqua cù un cuntenutu VOC di menu di 10%;2. Revestimenti d'altu solidu o ancu chjappi solidi cumpleti cù un cuntenutu solidu più altu di 85%.Siccomu u materiale di basa di a manguera attuale hè principarmenti materiale di polietilene (PE), e caratteristiche di a tensione superficiale bassa è a polarità bassa di stu tipu di materiale facenu chì i rivestimenti à l'acqua ùn anu micca precedenti d'applicazione maturi in u revestimentu di u tubu.I rivestimenti UV-curable high-solid (revestimenti UV-curable) sò diventati a prima scelta per i rivestimenti amichevuli di l'ambiente per i tubi in questa tappa per via di a so alta efficienza, risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente.Tuttavia, a causa di e caratteristiche di i rivestimenti UV-curable, quandu a ghjente usa i rivestimenti UV-curable per a produzzione di materiali di imballaggio di tubi chimichi di ogni ghjornu, in generale si scontranu prublemi cum'è una scarsa resistenza à l'invecchiamentu di u lume, un ingiallimentu faciule, u cracking revestimentu, matte Poveru resistenza à l'usura, stampa secundaria difficiuli (bronzing), odore unfriendly dopu à pittura, etc.

Stu articulu hà da principià da i principii basi di UV curing coatings, cumminati cù l 'applicazzioni attuale, è prufonda discutiri i prublemi principali sopra-mintuatu in u prucessu di rivestimentu è decoru sicundariu di materiali imballaggio tubu usatu in chimichi cutidianu.In a basa di ottimisazione di a formula di rivestimentu, secondu A situazione specifica attuale di u fabricatore di materiale di imballaggio dà suluzioni specifiche à questi prublemi.

Introduzione à i rivestimenti a polimerizzazione UV

Photocuring hè una nova tecnulugia "verde" chì si sviluppa rapidamente.Dapoi l'anni 1970, a tecnulugia di fotocuring hè stata largamente usata in rivestimenti, inchiostri, agenti di reticulazione è campi medichi.À mezu à elli, a tecnulugia di cura di luce ultravioletta (curatura UV) hè attualmente a tecnulugia di cura di luce più usata.I rivestimenti UV sò principarmenti cumposti da fotoiniziatori, resine insaturate è monomeri, additivi di cuntrollu di superficia è pigmenti necessarii è riempitivi.In u campu di a decorazione di a superficia di i materiali di imballaggio chimicu di ogni ghjornu, a tecnulugia di cura UV hè largamente usata in spraying, stamping è altri campi.In u revestimentu di i materiali di imballaggio di tubi chimichi di ogni ghjornu, i rivestimenti UV-curable sò carattarizati da una cura rapida, una superficia alta lucida, una eccellente resistenza à i graffi è un altu cuntenutu solidu.Cum'è un materiale emergente di rivestimentu ecologicu, in l'ultimi anni l'attenzione di più è più persone.

Tuttavia, cum'è qualsiasi altru materiale, i rivestimenti UV-curable anu ancu prublemi cum'è ingiallimentu, cracking, è poca resistenza à l'usura durante l'usu.Questu articulu hà da fucalizza nantu à a discussione di diversi prublemi cumuni di i rivestimenti UV applicati à i tubi., partendu da e cause di i prublemi, mette in avanti i metudi per risolve questi prublemi da u disignu di formula di revestimentu à u prucessu di custruzzione di revestimentu.

Principali prublemi è suluzione quandu i rivestimenti di curing UV sò applicati à i materiali di imballaggio di tubi chimichi di ogni ghjornu

一.Cause è suluzioni di u giallu

 

U mutivu principale per l'ingiallimentu di i rivestimenti curati UV hè chì u revestimentu cuntene strutture moleculari chì ponu assorbe a luce ultravioletta di una lunghezza d'onda specifica.Dopu avè assorbutu a luce ultravioletta di una lunghezza d'onda specifica, queste sustanzi producenu transizioni di livellu d'energia è eventualmente causanu l'ossidazione di u revestimentu.Quandu u gradu d'ossidazione ùn hè micca altu, diventerà giallu in l'aspettu, cumunimenti cunnisciutu cum'è "giallu".

微信图片_20230106144637

 

(Imagine di manca - fenomenu ingiallimentu, stampa di diritta - normale)

I cumpunenti principali in i rivestimenti UV chì ponu assorbe a luce ultravioletta sò:

1. Residu di Photoinitiator (questa hè a sustanza più impurtante chì causa l'ingiallimentu)

2. Struttura moleculare chì cuntene l'attività UV (sta parte di u revestimentu UV hè principalmente una sustanza chì cuntene una struttura d'anellu di benzene in a resina UV o monomeru)

3. Legami insaturati incurati residuali, è altri sustanzi facilmente ossidabili (cum'è gruppi amino, etc.)

二、Cause è suluzione di cracking di rivestimentu

I mutivi principali per a curvatura è cracking di u revestimentu: 1. L'aderenza di u revestimentu à u sustrato ùn hè micca bonu;2. L'allungamentu à a rottura di u revestimentu hè bassu dopu a curing.U dettu populari hè chì a durezza di u revestimentu ùn hè micca bonu.

Soluzioni per i cracking di rivestimenti:

1. Partendu da u disignu di a formula, furnisce i rivestimenti cù una migliore aderenza è durezza;

2. Da u cuntrollu di u prucessu di revestimentu, i metudi specifichi sò: 1. Pretrattamentu di u sustrato, cum'è flame, corona è altri trattamenti nantu à u sustrato o pre-trattamentu di l'agentu di trattamentu pre-coating, per aumentà a polarità di a superficia. di u sustrato è migliurà a qualità di u sustrato.2. Durante u prucessu di revestimentu, u gruixu di u revestimentu deve esse ridutta in modu adattatu, è a temperatura di curazione è l'energia di curing UV deve esse aumentata.

三、Cause è suluzione di l'odore sgradu

A manica rivestita puderà un odore pungente quandu u pruduttu hè postu, soprattuttu se u pruduttu hè sigillatu in u saccu di imballaggio per un bellu pezzu, quandu u saccu di imballaggio hè apertu.U mutivu principalu di sti odori pungenti hè chì i picculi composti molecolari di bassa ebollizione chì restanu in a film di pittura migranu à a superficia di u revestimentu cù u tempu, si volatilizzanu in l'aria è s'accumulanu continuamente in un ambiente chjusu.I fonti di sti composti molecolari di bassa ebollizione sò principalmente solventi residuali (solventi chì ùn sò micca volatilizzati cumpletamente), monomeri molecolari residuali (curazione incompleta) è picculi composti molecolari pruduciuti da photoinitiators è u so cracking (cunnisciutu cumunamenti com'è residui d'iniziatore).).

Modi per risolve l'odore dopu a curazione:

1. Partendu da u disignu di a formulazione, aduprate un sistema d'iniziatore assai attivu per riduce a quantità di iniziatore utilizatu;cresce u cuntenutu di cumpunenti multifunctional in u sistemu, è aduprà cumpunenti plasticizing apprupriati à riduce a quantità di picculi monomers molécule, in particulare monofunctional small molécules.L'usu di monomeru.

2. Da a perspettiva di u cuntrollu di u prucessu di rivestimentu, riducendu in modu adattatu u gruixu di u rivestimentu, aumentendu a temperatura di curazione, è l'energia di curing UV pò riduce a generazione di odori inamichevuli.

四.Motivi è suluzioni per una scarsa resistenza à i graffi di un tubu matte

U mutivu di a scarsa resistenza à i scratch di u revestimentu matte hè chì l'effettu matte di u revestimentu hè principalmente pruduciutu da a riflessione diffusa di a superficia di u revestimentu nantu à a luce, è a riflessione diffusa di a superficia di u revestimentu hè principalmente causata da a rugosità di u revestimentu. superficia di revestimentu è a superficia di revestimentu.L'incompatibilità di u stratu stessu nasce.Quandu una superficia rugosa hè strufinata, portarà un attritu più grande, facendu chì u revestimentu sia più propensu à i graffii cà una superficia lucida.Inoltre, i sustanzi in polvere in u revestimentu matte distrughjeranu l'integrità di a superficia di u revestimentu in una certa misura, chì hè unu di i motivi per quessa chì u revestimentu matte hè più prubabile di esse graffiatu cà u revestimentu lucido.

微信图片_20230106150323

 

(U tubu matte hè faciule da graffià è diventa biancu quandu si strofina)

Soluzioni per i graffi:

1. Partendu da u disignu di distribuzione, utilizendu una parte di a resina matte per rimpiazzà i cumpunenti di polvere in a pittura pò riduce a rugosità di a superficia di u revestimentu è aumentà u rapportu di pigmentu-base di u revestimentu sottu a premisa di assicurà u gradu matte di u revestimentu. rivestimentu, è infine ghjunghje Migliura a resistenza à i graffi di e superfici rivestite opache.

2. Partendu da u cuntrollu di u prucessu di rivestimentu, riducendu in modu adattatu u gruixu di u rivestimentu, aumentendu a temperatura di curing, è l'energia di curing UV pò migliurà a resistenza à i scratch di a superficia di rivestimentu matte.

五.Motivi è suluzioni per una scarsa prestazione di stampa a caldo

I ragiuni principali per u poviru rendimentu di stampa calda sò: 1. U revestimentu ùn currisponde à a carta di stampa calda, risultatu in una stampa calda incompleta o una scarsa aderenza;Siconda, u cuntrollu di prucessu durante a stampa calda hè inestabile.

Soluzioni per una stampatura a caldo povera:

1. Da a perspettiva di a formulazione, Weixi Chemical introduce creativamente sustanzi cù pruprietà sensibili à a temperatura in a formulazione.Tali sustanzi anu una alta durezza è una tensione superficiale bassa à a temperatura di l'ambienti, ma quandu a temperatura righjunghji o supera a so temperatura di transizione di fase, Stu tipu di materiale hè sottumessu à una transizione di fase cù una forte diminuzione di durezza accumpagnata da una crescita di a tensione superficiale.Durante u prucessu di stampa à caldu, postu chì a temperatura di a parte di stampazione calda aumenta rapidamente sopra à a temperatura di transizione di fase di a sustanza, a durezza di a parte di stampa calda hè assai ridutta è a tensione di a superficia hè aumentata, migliurà cusì l'aderenza trà a stampa calda. carta è u revestimentu è l'integrità di u stampatu à caldu.Quandu u prucessu di bronzing hè cumpletu, a temperatura scende sottu à a temperatura di transizione di fasa è a durezza di u revestimentu recupera.

2. Da a perspettiva di u cuntrollu di prucessu, dà a priurità à sceglie u carta bronzing è prucessu chì currisponde à u revestimentu, è apprupriati cresce a temperatura bronzing è forza pressing durante bronzing, chì hè favurèvule à migliurà a integrità è aderenza di bronzing.

U vernice per tubi PE di tippu UV rimpiazza gradualmente i rivestimenti di poliuretanu di dui cumpunenti.Hè una pruduzzione naziunale di sicurità, pruduzzione pulita, riduzzione di emissioni di carbonu è esigenze di prutezzione ambientale.Certi prublemi chì sorgenu durante a custruzzione di vernice UV ponu esse risolti da vernice.L'aggiustamentu di a formula di u fabricatore, l'aghjustamentu di u prucessu di u fabricatore di l'equipaggiu è a fabbrica di tubi sò risolti inseme.

Shanghai rainbow industrial co.,ltdfurnisce una soluzione unica per imballaggi cosmetichi. Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,
situ web:www.rainbow-pkg.com
Email: Bobby@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008615921375189

 

 

 

 

光固化是一种快速发展的“绿色”新技术,从20世纪70年代至今,光固化技术已化技术已化技术已唿泺已唿泺已幌泺已年泺纪70年代至今联剂以及医疗等领域。其中紫外光固化(UV固化)技术是目前应用最为广泛的光固化技术。UV涂料主要由光引发剂、不饱和树脂及单体。及单体、涂料主要由光引发剂、不饱和树脂及单体、涂料主要由光引发剂、不饱和树脂及单体、涂料主要由光引的颜填料组成。在日化包装材料表面装饰领域,UV固化技术被广泛应用于应用于,印刷等领域。在日化软管包装材料涂装中,UV固化涂料以其快速固化快速固化快速固化、涂装中性能优异、固含量高的特点,做为一种新兴的环境友好型涂装材料,近年来越来越引起人们的关注。

然而,同其他任何材料一样,UV固化涂料在使用过程中也会存在诸如黄在诸如黄变料在使用过程中也会存在诸如黄在诸如黄变葉差等问题,本文将重点就应用于软管的UV涂料常见的各种问题进行讨论,从问题产生的原因出发,提出从涂料配方设计到涂料施工过程的解决料配方设计到涂料施工过程的解决料配方料施工过程的解决料配方


Tempu di posta: 06-Jan-2023
Firma