Trattamentu di spruzzo di superficia di buttiglia di vetru è spartera di cumpetenze di currispundenza di culore

Rivestimentu di buttiglia di vetru, in u campu di i materiali di imballaggio cusmetichi, questu hè un ligame impurtante di trattamentu di a superficia, ella aghjusta una strata di bellezza à u cuntainer di vetru, in questu articulu, spartemu un articulu nantu à u trattamentu di spruzzo di a superficia di a buttiglia di vetru è e cumpetenze di corrispondenza di culore inpacchettu shanghai rainbow.

一、

Cumpetenze di funziunamentu di custruzzione per spraying di pittura di bottiglia di vetru

1. Aduprate diluente nettu o acqua per aghjustà a pintura à una viscosità adattata per spraying.A viscosità adattata hè generalmente da 18 à 30 seconde cum'è misurata da un viscosimetru Tu-4.Se ùn ci hè micca viscosimetru per un tempu, u metudu visuale pò esse usatu: stirate a pintura cù un bastone (ferru o bastone di legnu) è l'elevate à una altezza di 20 cm per piantà l'osservazione.Hè troppu grossu;se a linea hè rotta appena abbanduneghja u bordu superiore di u canna, hè troppu magre;quandu si ferma à una altezza di 20 cm, u liquidu di pittura formarà una linea dritta, è u flussu si ferma istantaneamente è diventeranu dripping.Questa viscosità hè più adattata.

Cumpetenze di funziunamentu di custruzzione per spraying di pittura di bottiglia di vetru

2. A pressione di l'aria hè megliu cuntrullata à 0,3-0,4 MPa (3-4 kgf / cm2).Se a pressione hè troppu bassu, u liquidu di pittura serà pocu atomizatu, è u pitting serà furmatu nantu à a superficia;s'è a prissioni hè troppu altu, sarà facirmenti sag, è a nebbia di vernice sarà troppu grande, chì ùn solu risicate materiali, ma dinù affettanu a salute di u operatore.

3. L'intervallu trà a bocca è a superficia di l'ughjettu hè generalmente 200-300 mm.Troppu vicinu, hè faciule di sag;troppu luntanu, a nebbia di pittura hè irregolare è propensu à pitting, è a nebbia di pittura hè spargugliata nantu à a strada da a bocchetta alluntanata da a superficia di l'ughjettu, causendu rifiuti.A dimensione specifica di l'intervallu deve esse adattatu adattatu according à u tipu di pittura di buttiglia di vetru, viscosità è pressione di l'aria.L'intervallu di spraying di pittura à secca lenta pò esse più luntanu, quandu a viscosità hè fina, pò esse più luntanu;quandu a prissioni di l'aria hè alta, l'intervallu pò esse più luntanu, è a prissioni pò esse chjuca quandu a prissioni hè chjuca;S'ellu supera stu intervallu, diventa difficiule d'ottene un film di pittura ideale.
4. U spray gun pò esse spustatu sopra è falà, left and right, preferibbilmente à una vitezza di 10-12 m / min, è a bocca deve esse sprayed flat in a superficia di l'ughjettu per minimizzà l'oblicu spraying.Quandu si spruzza nantu à e duie estremità di a superficia di l'ughjettu, a manu chì tira u grillu di a pistola spray deve esse alluntanata rapidamente per riduce a nebbia di pittura.Perchè e duie estremità di a superficia di l'ughjettu spessu bisognu à esse spruzzate più di duie volte, hè u locu più prubabile per causà sagging.Culore spray di vetru

 

5. Quandu spraying, u prossimu passatu deve esse pressatu contru 1/3 o 1/4 di u passatu precedente, perchè ùn ci sarà micca fuga di spray.Quandu spruzzate pittura à secca rapida, spruzzate in sequenza à tempu.L'effettu spray ùn hè micca ideale.

6. Quandu spruzzate in una zona aperta aperta, fate attenzione à a direzzione di u ventu (ùn travaglia micca quandu u ventu hè forte), è l'operatore deve stà in a direzzione di u ventu per impediscenu chì a nebbia di pittura ùn sia soffiata da u ventu à u spruzzatu. pittura film è causanu una superficia granulare disgraceful.

7. L'ordine di spraying hè: prima difficiule è dopu faciule, prima in l'internu è dopu fora.Prima alta, poi bassa, prima zona chjuca è poi zona grande.In questu modu, a nebbia di pittura spruzzata ùn spruzzarà micca nantu à a film di pittura sprayed è dannu a film di pittura sprayed.

Cumpetenze di currispundenza di culore di pittura in bottiglia di vetru

1. U principiu basi di finezza
rossu + giallu = aranciu
rossu + blu = viola
giallu + viola = verde

2. U principiu basi di culori cumplementarii
Rossu è verde cumplementanu l'altri, vale à dì, u rossu pò riduce u verde, è u verde pò riduce u rossu;
U giallu è u viole cumplementanu l'altri, vale à dì, u giallu pò riduce u viole, è u viole pò riduce u giallu;
U blu hè cumplementariu à l'aranciu, vale à dì, u blu pò riduce l'aranciu, è l'aranciu pò riduce u blu;Cumpetenze di currispundenza di culore di pittura in bottiglia di vetru

3. Basi di culore
A ghjente cumuni dice chì u culore hè divisu in trè elementi: tonalità, ligerezza è saturazione.Hue hè ancu chjamatu tonalità, vale à dì rossu, aranciu, giallu, verde, cian, blu, viola, etc.;a luminosità hè ancu chjamata luminosità, chì descrive a luminosità è a bughjura di un culore;a saturazione hè ancu chjamata chroma,chì descrive a prufundità di un culore.

4. Principi basi di u culore
In generale, ùn aduprate micca più di trè tippi di pittura di culore.Diversi culori intermedii (vale à dì, culori cù diversi toni) ponu esse ottenuti mischjendu culori rossi, gialli è blu in una certa proporzione.A basa di u culore primariu, aghjunghjendu biancu, pudete piglià culori cù saturazione diffirenti (vale à dì, culori cù sfumature diverse).A basa di u culore primariu, aghjunghjendu nìvuru, pudete piglià culori cù una ligerezza diffirenti (vale à dì, culori cù una luminosità diversa).

5. Cumpetenze basiche di currispundenza di culore

U mischju è u culore di i vernici segue un principiu di culore sottractive, i trè culori primari sò rossi, gialli è blu, è i so culori cumplementarii sò verdi, viole è aranciu.I culori cumplementarii chjamati sò dui culori mischiati in una certa proporzione per ottene u culore biancu, u culore cumplementariu di u rossu hè verde, u culore cumplementariu di u giallu hè viole, è u culore cumplementariu di u blu hè aranciu.Questu hè, se u culore hè troppu rossu, pudete aghjunghje verde;s'ellu hè troppu giallu, pudete aghjunghje viola;s'ellu hè troppu blu, pudete aghjunghje l'aranciu.I trè culori primari sò rossi, gialli è blu, è i so culori cumplementarii sò verdi, viole è aranci.I culori cumplementarii chjamati sò dui culori mischiati in una certa proporzione per ottene u culore biancu, u culore cumplementariu di u rossu hè verde, u culore cumplementariu di u giallu hè viole, è u culore cumplementariu di u blu hè aranciu.Questu hè, se u culore hè troppu rossu, pudete aghjunghje verde;s'ellu hè troppu giallu, pudete aghjunghje viola;s'ellu hè troppu blu, pudete aghjunghje l'aranciu.

Cumpetenze basi di cungruenza di culore

 

Prima di l'apparizione di u culore, prima determinà induve u culore da mischjà hè in a stampa secondu a figura seguente, è dopu selezziunate dui tonalità simili per mischjà in una certa proporzione.Aduprate u stessu materiale di piastra di buttiglia di vetru o a pezza di travagliu per esse spruzzata per currispundenza di culore (u gruixu di u sustrato, a buttiglia di vetru di salinu di sodiu è a buttiglia di vetru di salitu di calciu mostraranu effetti diffirenti).Quandu u mischju di u culore, prima aghjunghje u culore principale, dopu aduprate u culore cù una forza di tintura più forte cum'è l'auxiliariu, aghjunghje lentamente è intermittenti è mantene a mossa, per osservà u cambiamentu di culore in ogni mumentu, è pigliate una mostra sguassando, spazzolando, spraying o appiccicà nantu à una mostra pulita.Dopu chì u culore hè stabilizatu, paragunate u culore cù a mostra originale.In tuttu u prucessu di currispundenza di u culore, u principiu di "da pocu à scuru" deve esse capitu.

Shanghai rainbow industrial co.,ltdfurnisce una soluzione unica per l'imballaggio cosmeticu. Se ti piace i nostri prudutti, pudetecuntatta ci,
situ web:
www.rainbow-pkg.com
Email: Bobby@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008615921375189

 


Tempu di Post: 14-May-2022
Firma