Cumu sceglie un imballaggio cosmeticu adattatu?

Sapemu chì i materiali di imballaggio cusmetichi anu bisognu di prutezzione, funzione è dicurazione, è a trinità hè a direzzione di sviluppu di high-end

imballaggio cosmeticuin u futuru

250ml-8oz-spray-disinfettante-vuoto-bottiglia-spray-di-bambù-mini-trigger-room-7
In più di cunsiderà l'aspettu di u pruduttu, chì sò l'aspettu più impurtante di u pruduttu stessu?
1. Prestazione di prutezzione.
U pruduttu hà una certa forza è tenacità per adattà à l'influenza di pressione, impulsu, vibrazione è altri fattori statichi è dinamichi.

natura-coperchi-tappi-bottiglie-chiusure-imballaggi-cosmetici-bottiglie-coperchio-di-bambù-7

2. Prestazione di barriera.
I materiali di imballaggio duveranu avè certe proprietà di barriera contr'à l'umidità, i raghji ultravioletti è i gasi aromatici, per assicurà chì i prudutti utilizati da i cunsumatori sò sicuri è efficaci.

high-end-nature-18mm-20mm-mini-spray-nebbia-di-bambù-per-bottiglia-5

3. Cumpatibilità.
L'imballaggio cosmeticu ùn pruduce micca reazzione chimica è fisica in cuntattu direttu cù i materiali internu, è u pruduttu ùn hè micca faciule di volatilizà in ambienti à alta temperatura.

grande-tondu-vetru-alimentari-spice-biscotti-vaso-cun-taperu-di-legnu-di-bambù-1

4. Prestazione di sigillatura.
I prudutti ùn sò micca fàciuli di fughje durante u trasportu o l'usu, cusì quandu cumprà prudutti, parechji clienti sceglienu di piglià mostre per a prova;

bottiglia di rollu di bambù

5. Prestazione ecunomica è esigenze di costu.
Mentre assicurendu a qualità di l'imballu, i requisiti di u rendiment ecunomicu è u costu deve esse cunsideratu ancu, chì esige un esperimentu comparativu di u rendiment di diversi materiali, è poi sceglie un adattatu è ecunomicu basatu annantu à l'esperienza passata.

120 g-bambu-cosmetic-jar-1

6. Esigenze ambientali.
Parechji paesi anu emessu restrizioni à a prutezzione di l'ambiente, è i pruduttori è i cunsumatori prestanu sempre più attenzionea prutezzione di l'ambiente da l'imballu.

pacchettu di bambù

Shanghai rainbow industrial co.,ltdfurnisce una soluzione unica per imballaggi cosmetichi. Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,
situ web:
www.rainbow-pkg.com
Email: Bobby@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008615921375189


Tempu di Postu: Set-02-2022
Firma