Cumu sceglie i pruduttori di pompe di lozione cosmetica

Pompa di lozione cosmeticahè un tipu di materiale di imballaggio cosmeticu pruduttu da a tecnulugia di pompa di pressione.Pompa di lozione cosmeticasò stati largamente utilizati in l'imballaggi di u produttu cum'è lozioni, shampoo, gel di duscia, etc. Un bonu capu di pompa hè u principiu di una bona sperienza, cusì i marchi di cusmetichi duveranu prestu più attenzione à sceglie.pruduttori di pompe di lozione.I dettagli.

lotion-pump-1

 

Allora chì misure è cunsiderazioni deve esse fattu quandu sceglite afabricatore di pompa di lozione cosmetica?Shanghai Rainbow Industrial Co., Ltddà i seguenti punti cum'è riferimentu;

20-410-pompa-lozione-alluminiu-plastica-1

① Utesta di pompa di lozione cosmeticahè faciule d'utilizà strintendu cù una manu.In certi casi spiciali, evita u prublema di apertura cù e duie mani.
②Utesta di pompa cosmeticahè un risparmiu di travagliu, è alcuni tappi di bottiglia cosmetica è altri imballaggi sò laboriosi per apre, chì affetta l'esperienza di u cunsumadore.U capu di pompa cosmetica risolve bè stu prublema.
③Utesta di pompa cosmeticaùn deve esse apertu, chì hè più pulita è igienica è reduce u prublema di apertura.

IMG_20200822_140602

Comu sceglie atesta di pompa cosmetica?I trè punti sopra sò creduti avè un bonu valore di riferimentu per tutti, ma a scelta diproduttori di teste di pompa cosmeticaùn hè micca solu.Hè dipende ancu di l'effettu di pressu è chì prublemi ci sò.Questi prudutti di prova diretta sò i più intuitivi.Siconda, a qualità di a testa di a pompa cosmetica è se a qualità passa a prova dipende da a qualità di l'apparenza è di l'artisgianalità.
Shanghai Rainbow Industrial Co., Ltdhè un prufessiunalefabricatore di pompa di lozione.A nostra fabbrica hè situata in Yuyao, Ningbo.Hà più di 10 anni di sperienza di pruduzzione è esportazione, serviziu d'alta qualità, bona qualità, consegna veloce, prezzi bassi è grande capacità di produzzione.Benvenuti à dumandà.

mmexport1595852494854

Shanghai Rainbow Industrial Co., Ltd hè u fabricatore,Pacchettu arcubalenu di ShanghaiFornite imballaggi cosmetichi one-stop.Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,
situ web:www.rainbow-pkg.com
Email: Bobby@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008613818823743


Tempu di post: 20-aug-2021
Firma