Introduzione di buttigli in PET è materiali fonte

Bottiglia PETsi riferisce à a buttiglia chì cuntene un materiale plasticu chjamatu polyethylene terephthalate (polyethylene terephthalate), o PET per cortu, chì hè un compostu di l'acidu tereftalico è etilene glycol.U polimeru risultatu.A plastica PET hà e caratteristiche di pesu ligeru, alta trasparenza, resistenza à l'impattu è resistenza à a rottura.Puderà ancu impedisce u gasu di carbon dioxide è mantene a soda "gas".
300 ml-bottiglia-shampoo-pet-4

bottiglie in PETanu una forte applicabilità è sò largamente usati in i bisogni di ogni ghjornu, imballaggi chimichi di ogni ghjornu è altri campi.Da a trasfurmazioni di u moldu à a machina è l'equipaggiu, sò assai esigenti, faciuli di principià, ma difficili da fà.

A causa di u so pesu ligeru, boni pruprietà di almacenamento, è a tendenza tecnica di enfatizà a resistenza à u calore è a resistenza à a pressione, i buttigli di PET sò diventati u mainstream di l'imballazione di bevande d'oghje.Parechje bevande chì necessitanu di sterilizazione à alta temperatura per esse riempite, cum'è l'acqua aromatizzata, i succhi, i prudutti lattichi, e bevande sportive, etc., sò ancu imballati in buttigli PET l'un dopu l'altru.I buttigli in PET sò diventati i principali materiali di imballaggio per i prudutti di bevande.A causa di a so bassa contaminazione ambientale è u cunsumu d'energia, i buttigli di PET rimpiazzanu gradualmente i materiali di imballaggio tradiziunali in a cuscenza ambientale crescente d'oghje.Cù e so funzioni resistenti à u calore, resistenti à a pressione, hà rimpiazzatu diverse buttigli di PVC, sacchetti, latte d'aluminiu, latte di ferru, buttigli di vetru, etc., è hè diventatu un materiale di imballaggio cù putenziale di crescita.

25ml-bottiglia-perfume-pet-1

bottiglie in PETsò riprocessati da u soffiu per furmà buttigli di plastica, cumprese buttigli utilizati per imballaggi cusmetichi, medicini, cura di a salute, bevande, acqua minerale, reagenti, etc. Stu tipu di metudu di fabricazione di buttigli hè chjamatu metudu in dui passi, vale à dì una preforma. hè furmata à traversu iniezione, e poi à traversu prucessu di stampa soffiu à furmà buttigli di plastica PET.

Shanghai Rainbow Industrial Co., Ltd hè u fabricatore, u pacchettu di l'arcubalenu di Shanghai Furnisce un imballaggio cosmeticu one-stop.Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,
situ web:www.rainbow-pkg.com
Email: Bobby@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008613818823743

 


Tempu di Postu: Settembre-08-2021
Firma