A guida per a sterilizazione di a vostra buttiglia di pompa senza aria

I buttigli di pompa senza aria anu guadagnatu una popularità massiva in l'ultimi anni per esse a soluzione ideale per mantene i prudutti di cura di a pelle freschi è igienici.A cuntrariu di i buttigli di pompa tradiziunali, utilizanu un sistema di pompa di vacuum chì impedisce à l'aria di cuntaminate u pruduttu, facendu l'scelta perfetta per l'utilizatori di cura di a pelle chì volenu mantene i so prudutti di bellezza senza battìri è terra.

Ma sapete cumu per sterilizà u vostrubottiglia di pompa senza ariaper mantene u più pulitu pussibule?Eccu una guida rapida nantu à cumu fà bè.

Passu 1: Disassemble a vostra buttiglia di pompa senza aria

Eliminate a pompa è qualsiasi altre parte di a vostra buttiglia di pompa senza aria chì pò esse smontata.Fate cusì vi permette di pulizziari ogni cumpunente di a vostra buttiglia bè.Inoltre, ricordate di ùn caccià mai a molla o qualsiasi altre parte meccanica, perchè questu pò dannà u sistema di vacuum.

Passu 2: Lavà a vostra buttiglia

Riempite una ciotola cù acqua calda è aghjunghje sapone suave o detergente per piatti, poi immergete u vostrubottiglia di pompa senza ariaè i so cumpunenti in a mistura per uni pochi di minuti.Pulite delicatamente ogni parte cù una spazzola a setole morbide, attente à ùn graffià a superficia.

Passu 3: Sciacquate bè sottu à l'acqua corrente

Sciacqua ogni parte di a buttiglia di a pompa senza aria sottu à l'acqua corrente, usendu i vostri dita per caccià a terra restante è u sapone.Assicuratevi di risciacquare accuratamente, perchè ùn ci sia micca residu di sapone à l'internu.

Passu 4: Sanitize a vostra buttiglia di pompa senza aria

Ci hè parechje manere di sanitizà a vostra buttiglia di pompa senza aria.Unu di i modi più faciuli hè di mette ogni cumpunente di l'buttiglia nantu à una spugna pulita è spruzzate cù 70% alcolu isopropilico.Assicuratevi di copre ogni superficia, è lasciate l'aria secca completamente.

In alternativa, pudete puru aduprà una suluzione sterilizzante chì cuntene perossu di l'idrogenu o ipoclorito di sodiu.Queste sustanzi ponu tumbà a maiò parte di i germi è i batteri, facenduli assai efficaci in a disinfettazionebottiglia di pompa senza aria.

Passu 5: Reassemble a vostra buttiglia di pompa senza aria

Una volta chì avete pulito è sanitizatu ogni parte di a vostra buttiglia di pompa senza aria, hè ora di riunificà.Accuminciate per rimette a pompa è assicuratevi di cliccà in u locu.Allora, riavvitate u tappu strettu.

Passu 6: Store YourBottiglia a pompa senza ariaIn modu sicuru

Dopu chì avete sterilizatu a vostra buttiglia di pompa senza aria, assicuratevi di guardà in un locu pulitu è ​​seccu, luntanu da u sole è u calore.Sempre rimpiazzate u capu dopu l'usu, è ùn vi scurdate di verificà a data di scadenza di u vostru pruduttu regularmente.

Ricurdativi, un pocu sforzu viaghja assai quandu si tratta di mantene l'igiene di a vostra rutina di cura di a pelle.Ùn esitate à pulizziari è disinfettà a vostra buttiglia di pompa senza aria spessu, dendu vi tranquillità è una pelle sana è pulita.


Tempu di Postu: Apr-11-2023
Firma