U rendiment è i vantaghji di l'imballaggio di tubi di plastica PE

U rendiment è i vantaghji diTubu di plastica PEimballaggio

tubu cusmeticu

U rendiment è i vantaghji diTubu di plastica PEimballaggio: stampatura superiore sottile, lettere in cima sottile, goffratura spalla, spraying interna multiple, stampa di culore è altre tecnulugia.Imballaggio di tubi cosmetichi in plastica PEprudutti di 0ur cumpagniaShanghai Rainbow Industrial Co., Ltd.avè
Hè sicura, igienica, resistente à a corrosione, bella in apparenza, faciule d'utilizà è ecologica.Tubu di plastica PEimballaggio hè largamente usatu in medicina, cusmetichi, chimicu di ogni ghjornu, alimentariu è altre industrii.

Ci sò parechji tippi di imballaggi di tubi di plastica PE, in particulare i cosmetichi femminili.Cù a cumpetizione sempre più feroce in u mercatu di cusmetichi, diverse manichi di cusmetichi è cumpagnie di cusmetichi si sforzanu di espansione a vendita di i so prudutti.
Shanghai Rainbow Industrial Co., Ltdhà fattu grandi sforzi in l'imballazione è a prumuzione di i cusmetichi.

Funzioni è funzioni diTubu di plastica PEl'imballaggi sò diventati più è più raffinati, è ci sò sempre più cusmetichi cumpleti, a diffarenza di i gradi hè evidenti, è e forme di imballaggio sò abbaglianti;à u listessu tempu, in ordine di megliu publicità self
Per i so prudutti,PACCHETTI RBclassifica è imballa i cosmetichi in modu diversu per adattàpacchettu shanghai rainbowcaratteristiche proprie.
L'imballaggio di tubi di plastica PE hà parechji nomi è funzioni diverse, ma sicondu a so forma è l'adattabilità di l'imballu, ci sò principarmenti e seguenti categurie: cusmetichi solidi, cusmetichi di particelle solide (polvere), cosmetici liquidi è lotioni,cusmetichi crema, etc.

tubu di plastica

1. L'imballu di tubu di plastica PE elimina una parte di l'aria (ossigenu) in u cuntainer di imballaggio, chì pò prevene efficacemente a deteriorazione di l'alimentariu.

2.Imballaggio in tubu di plastica PEusa materiali di imballaggio cù proprietà di barriera eccellenti (tightness à l'aria), tecnulugia di sigillatura è esigenze strette, chì ponu impedisce in modu efficace u scambiu di materiali in l'imballu è evitendu a perdita di pisu alimentari.
Disharmony perdita di gustu è impediscenu a contaminazione secundaria.

3. U gasu in u cuntainer di imballaggio di tubu di plastica PE hè statu scaricatu, chì accelera u trasferimentu di u calore, pò migliurà l'efficienza di sterilizazione di u calore, è evite l'espansione di u gasu durante u prucessu di sterilizazione di u calore per causà u cuntainer di imballaggio per rompe.

In l'industria alimentaria, PEtubu di plasticaimballaggio hè largamente utilizatu, cum'è gammi di pollo, jambon, salsicce, etc.;I tubi cusmetichi sò sempre più usati in pickles, prudutti di soia, frutti cunservati è altri prudutti marinati.Plastica PE. A durata di conservazione di l'alimentu in l'imballu di tubu allunga assai a vita di conservazione di l'alimentariu.

Shanghai Rainbow Industrial Co., Ltdhè u fabricatore, u pacchettu di l'arcubalenu di Shanghai Fornite un imballaggio cosmeticu unicu.

Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,

Email: Bobby@rainbow-pkg.com

WhatsApp: +008613818823743

 

 

 


Tempu di post: Jul-28-2021
Firma