U rolu di u tubu cosmeticu in l'imballaggio cosmeticu

Tubu plasticu cosmeticuCume a cumpetizione in u mercatu di cusmetichi diventa sempre più feroce, ogni cummerciante di tubi cosmetichi hà fattu grandi sforzi per espansione a quota di vendita di i so prudutti è mette assai sforzu in l'imballa è a publicità di i cosmetichi.

Imballaggio cosmeticuhè un cuntinuu, ma ancu un pruduttu di moda, hà bisognu di forme cambianti è culori ricchi.Attualmente, vetru è plastica sò ovviamente più vantaghji in questu sensu.Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia di pruduzzione di vetru, l'applicazione matura di stampa, stampatura a caldo, frosting, tintura, smaltu è altre tecnulugia, u putenziale di moda di l'imballu di vetru hè statu scupertu cumplettamente, è per via di a so forma faciule è di i culori culuriti, i plastichi anu studiatu. sempre statu in moda.Maestru.Inoltre, i materiali plastichi attuali ponu imitate perfettamente u vetru brillanti.

tubu di plastica

 

Tubu plasticu cosmeticuhè una merce indispensabile in l'imballaggi cosmetichi.U rolu di i tubi cosmetichi in l'imballaggi cosmetichi:

1. A parte di l'aria (ossigenu) in u cuntainer di imballaggio hè eliminata, chì pò prevene efficacemente l'alimentariu da spoiling and spoling.

2. L'usu di materiali di imballaggio cù proprietà di barriera eccellenti (tightness à l'aria) è tecnulugia di sigillatura stretta è esigenze ponu efficacemente impediscenu u scambiu di u cuntenutu di u pacchettu, chì ponu evità a perdita di pisu di l'alimentariu è a perdita di gustu, è impediscenu a contaminazione secundaria.

3. U gasu in u cuntinuu cusmeticu tubu hè stata eliminata, chì accelera u trasferimentu di calore, chì pò migliurà l'efficienza di sterilizazione di u calore è evite a rupture di u cuntinuu di imballaggio per via di l'espansione di u gasu durante a sterilizazione di u calore.

In l'industria alimentaria, l'applicazione di tubi cusmetichi hè assai cumuna, diversi prudutti cotti, cum'è gambe di pollo, jambon, salsicce, etc.;i prudutti marinati cum'è varii pickles, prudutti di soia, frutti cunsirvati è altri cibi chì deve esse manteni freschi sò sempre più utilizati Hose Cosmetic.A durata di conservazione di l'alimentu imballata in tubi di plastica estende assai a durata di conservazione di l'alimentu.

Shanghai Rainbow Industrial Co., Ltd hè u fabricatore, u pacchettu di l'arcubalenu di Shanghai Furnisce un imballaggio cosmeticu one-stop.Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,
situ web:www.rainbow-pkg.com
Email: Bobby@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008613818823743

 


Tempu di post: 27-aug-2021
Firma