Cunsiglii per l'usu è u mantenimentu di buttigli d'oliu essenziale

In più di strofinate l'olii essenziali nantu à e vostre mani o di tapping in una macchina d'acqua-ossigenu, Thei produttori di bottiglie d'olii essenzialidiShanghai Rainbow Industrial Co., Ltdsuggerisce chì pudete ancu mette l'olii essenziali in un "buttiglia d'oliu essenziale” è portali cun voi.Pudete sente l'aroma di l'olii essenziali in ogni mumentu per rilassate ~ u mercatu attuale Molti olii essenziali furniscenu "buttigli d'oliu essenziale di vetru" è "buttigli d'olii essenziali minerali", chì ponu esse aduprati in collane, anelli, orecchini, braccialetti, minerali. braccialetti, pendenti è altri accessori.UPACCHETTI RBseguente hè una spiegazione di cumu utilizà buttigli d'oliu essenziale è cumu per mantene.

flacone-d-olii-essenziali-di-serum-neru-tondo-di-vetru-con-pipetta-pipette-1

 

☆ Cumu aduprà buttigli d'oliu essenziale

● Bottiglia d'oliu essenziale di vetru

Prima preparanu una piccula ciotola di vetru o un picculu vasu chì pò cuntene una piccula quantità di oliu essenziale, sguassate l'oliu essenziale in a piccula ciotola secondu a proporzione, utilizate l'agulla d'oliu essenziale attaccata per compie l'estrazione, è riempia in u vetru. buttiglia à compie.

● Bottiglia d'oliu essenziale minerale

L'oliu essenziale pò esse riempitu in u listessu modu cum'è a buttiglia d'oliu essenziale di vetru (discrittu in l'articulu sopra), o l'oliu essenziale pò esse direttamente cascatu in a buttiglia à un angolo di 45 °.Ricordu speciale: i tappi di bottiglia d'oliu essenziale minerale sò tutti apposta apposta.Per impediscenu chì u sugheru rompe u tappu di buttiglia è affetta a durabilità di a superficia di u tappu di minerale crudu, assicuratevi di apre è chjude in rotazione.

☆ Bottiglia d'oliu essenziale purificante

Ogni tipu di buttigli d'oliu essenziale deve esse purificatu è puliti ogni duie simane.Se cambiate diverse olii essenziali, avete ancu bisognu di pulizziari prima di aghjunghje diverse formule.Durante a pulizia, per piacè aduprate 75% d'alcoolu è evite l'usu di altri agenti di pulizia.

● Bottiglia d'oliu essenziale di vetru

Aduprate una agulla per injectà l'alkohol in a buttiglia di vetru è scuzzulate delicatamente, poi aspira l'alcoolu bruttu è versà.Repetite sta azione 2 à 3 volte per compie a pulizia, è pudete cuntinuà à aghjunghje l'olii essenziali per l'usu.

● Bottiglia d'oliu essenziale minerale

Quandu si pulisce, immerge a buttiglia d'oliu essenziale in 75% alcolu per circa 5 minuti, poi sguassate è sguassate cù una spugna di carta.L'internu di a buttiglia d'oliu essenziale pò esse pulita cù un picculu tampone di cuttuni o sguassate a mistura restante.Inoltre, ùn immergete i tappi di buttiglia per più di 30 seconde per impedisce chì u cork s'inflate è si deformi o affettanu a durabilità di a tappa di minerale crudu.

Confezione da 6 pezzi di scatula-regalo-vuota-10ml-bottiglie-di-oli essenziali-3

L'infurmazione sopra hè urganizata daShanghai Rainbow Industrial Co., Ltd.

Shanghai Rainbow Industrial Co., Ltdhè u fabricatore, u pacchettu di l'arcubalenu di Shanghai Fornite un imballaggio cosmeticu unicu.

Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,

Email: Bobby@rainbow-pkg.com

WhatsApp: +008613818823743

 


Tempu di Postu: Aug-02-2021
Firma