Chì sò i punti impurtanti à prestà attenzione quandu PP injection molding?

Introduzione: Cum'è unu di i plastichi generale largamente utilizati, u PP pò esse vistu in ogni locu in a vita di ogni ghjornu.Hà una purezza più altu ch'è u pc ordinariu.Ancu s'ellu ùn hà micca l'alta colorazione di l'ABS, u PP hà una purezza è una resa di culore più altu.In l'industria, u materiale PP hè spessu usatu in materiali di imballaggio cum'èbuttigli di plastica, tappi di bottiglia, buttigli di crema, etc. Sò risolta daPACCHETTI RBè spartutu cù a catena di supply per riferimentu:

5207D2E9-28F9-4458-A8B9-B9B9D8DC21EC

Nome chimicu: Polipropilene

Nome inglese: Polypropylene (riferitu cum'è PP)

PP hè un polimeru cristalinu.Trà i plastichi cumunimenti usati, u PP hè u più ligeru, cù una densità di solu 0,91 g/cm3 (menu di l'acqua).Trà i plastichi generali, u PP hà a megliu resistenza à u calore.A so temperatura di distorsioni di u calore hè di 80-100 ° C è pò esse bollita in acqua fogera.U PP hà una bona resistenza à u cracking di stress è una alta vita di fatigue di curvatura.Hè cumunimenti cunnisciutu cum'è "100% plastica".U rendiment cumpletu di PP hè megliu cà quellu di materiale PE.I prudutti PP anu un pesu ligeru, una bona durezza è una bona resistenza chimica.

Disadvantages di PP: precisione dimensionale bassu, rigidità insufficiente, resistenza à u clima poveru, faciule da pruduce "dannu di rame", hà un fenomenu post-shrinkage, dopu à demolding, hè faciule d'età, diventa fragile è faciule da deformazione.

01
Caratteristiche di u molding
1) U materiale cristalinu hà bassu igroscopicità è hè propensu à a frattura di fusione, è hè faciule di descompone in u cuntattu à longu andà cù metalli caldi.

2) A fluidità hè bona, ma a gamma di shrinkage è u valore di shrinkage sò grande, è i buchi di shrinkage, dents, è deformazione sò faciuli à accade.

3) A vitezza di rinfrescamentu hè veloce, u sistema di versazione è u sistema di rinfrescante deve dissipate lentamente u calore, è attente à cuntrullà a temperatura di u muffa.A temperatura di u materiale hè faciule per esse orientatu à a temperatura bassa è a pressione alta.Quandu a temperatura di u moldu hè più bassu di 50 gradi, a parte plastica ùn hè micca liscia, è hè faciule fà una saldatura povera, marche di flussu, Propensu à deformazione è deformazione sopra à 90 gradi.

4) U spessore di u muru di plastica deve esse uniforme per evità a mancanza di cola è anguli affilati per prevene a cuncentrazione di stress.

02
caratteristiche di prucessu
U PP hà una bona fluidità à a temperatura di fusione è una bona prestazione di moldura.PP hà duie caratteristiche in u prucessu

Unu: A viscosità di a fusione PP diminuisce significativamente cù l'aumentu di a velocità di cisura (menu affettata da a temperatura)

Siconda: U gradu di l'orientazione moleculare hè altu è a rata di shrinkage hè relativamente alta. 

A temperatura di trasfurmazioni di PP hè di circa 200-300 ℃.Havi una bona stabilità termale (a temperatura di descomposizione hè 310 ℃), ma à alta temperatura (270-300 ℃), pò esse degradate s'ellu si ferma in a canna per un bellu pezzu.Perchè a viscosità di PP diminuisce significativamente cù l'aumentu di a velocità di taglio, l'aumentu di a pressione d'iniezione è a velocità di iniezione aumenterà a so fluidità è migliurà a deformazione è a depressione di retrazione.A temperatura di u muffa deve esse cuntrullata in a gamma di 30-50 ℃.A fusione di PP pò passà per un intervallu di moldu assai strettu è appare davanti.In u prucessu di fusione di PP, hà da assorbe una grande quantità di calore di fusione (calore specificu più grande), è u pruduttu hè più caldu dopu esse espulsu da u moldu.U materiale PP ùn deve esse seccu durante a trasfurmazioni, è a rata di shrinkage è a cristalinità di PP sò più bassu di quella di PE. 

03
Punti da nutà in a trasfurmazioni di plastica
Trattamentu di plastica

Pure PP hè biancu avorio trasluzente è pò esse tintu in parechji culori.U PP pò esse tintu solu cù masterbatch di culore nantu à e macchine di stampa di iniezione generale, ma certi mudelli anu elementi plasticizing indipendenti chì rinforzanu l'effettu di mistura, è ponu ancu esse tinti cù toner.

I prudutti utilizati à l'esternu sò generalmente pieni di stabilizzatori UV è negru di carbone.U rapportu di usu di materiali riciclati ùn deve esse più di 15%, altrimenti pruvucarà a caduta di forza è a descomposizione è a decolorazione.In generale, ùn hè micca necessariu un trattamentu di siccazione speciale prima di u prucessu di iniezione di PP.

Selezzione di a macchina di stampaggio a iniezione

Ùn ci hè micca esigenza speciale per a selezzione di macchine di stampaggio a iniezione.Perchè u PP hà una alta cristalinità.Hè necessaria una macchina di stampaggio a iniezione di computer cù una pressione di iniezione più alta è un cuntrollu in più tappe.A forza di clamping hè generalmente determinata da 3800t / m2, è u voluminu di iniezione hè 20% -85%.

注塑车间

Disegnu di muffa è porta

A temperatura di u muffa hè di 50-90 ℃, è a temperatura di u muffa alta hè aduprata per e esigenze di dimensioni più altu.A temperatura di u core hè più di 5 ℃ più bassu di a temperatura di a cavità, u diametru di u corridore hè 4-7 mm, a lunghezza di a porta di l'agulla hè 1-1,5 mm, è u diametru pò esse chjuca cum'è 0,7 mm.

A lunghezza di a porta di u bordu hè u più cortu pussibule, circa 0,7 mm, a prufundità hè a mità di u gruixu di u muru, è a larghezza hè duie volte u gruixu di u muru, è cresce gradualmente cù a lunghezza di u flussu di fusione in a cavità.

U muffa deve avè una bona ventilazione.U foru di ventu hè 0,025-0,038 mm di prufundità è 1,5 mm di spessore.Per evitari marchi di shrinkage, aduprate bocchi grossi è tondi è corridori circulari, è u gruixu di e coste deve esse chjucu (Per esempiu, 50-60% di u gruixu di u muru).

U grossu di i prudutti di l'omopolimeru PP ùn deve micca più di 3mm, altrimenti ci saranu bolle (i prudutti di pareti grossi ponu solu aduprà copolymer PP).

Température de fusion

U puntu di fusione di PP hè 160-175 ° C, è a temperatura di descomposizione hè 350 ° C, ma a temperatura di a temperatura ùn pò esse più di 275 ° C durante u prucessu di iniezione.A temperatura in a seccione di fusione hè preferibile 240 ° C.

A velocità di iniezione

Per riduce u stress internu è a deformazione, l'iniezione d'alta veloce deve esse scelta, ma certi gradi di PP è di muffa ùn sò micca adattati (bolle è linee d'aria in u mantellu umanu).Se a superficia modellata appare cù strisce di luce è scure diffusa da a porta, l'iniezione di bassa velocità è a temperatura di u moldu più altu deve esse usata.

Melt back pressure

A pressione posteriore di l'adesiva di fusione di 5bar pò esse usata, è a pressione posteriore di u materiale di toner pò esse aghjustata in modu adattatu. 

Iniezione è mantenimentu di pressione

Aduprate pressione di iniezione più altu (1500-1800bar) è mantene a pressione (circa 80% di a pressione di iniezione).Cambia à mantene a pressione à circa 95% di a corsa completa, è utilizate un tempu di mantene più longu.

Post-processamentu di i prudutti

Per prevene u shrinkage è a deformazione causata da a post-cristalizazione, i prudutti in generale deve esse imbulighjati in acqua calda.

Shanghai Rainbow Industrial Co., Ltdhè u fabricatore,Pacchettu arcubalenu di ShanghaiFornite imballaggi cosmetichi one-stop.Se ti piace i nostri prudutti, pudetecuntatta ci,
situ web:www.rainbow-pkg.com
E-mail:Bobby@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008613818823743


Tempu di pubblicazione: Oct-04-2021
Firma