Chì sò i prucessi di fabricazione per i materiali di imballaggio cosmeticu?

Imballaggio cosmeticui materiali anu da mette in risaltu a novità è i punti brillanti di i prudutti è migliurà a so competitività di u mercatu.Perchè quandu i cunsumatori sceglienu i prudutti, sò spessu attratti da a bellezza è u culore di l'imballu di u produttu.

imballaggio cosmeticu di bambù
Allora chì prucessi avete bisognu di fàmateriali di imballaggio cosmetichi?U prucessu di fabricazione di materiali di imballaggio cosmetichi hè principalmente divisu in dui prucessi: colorazione è stampa.

01 Prucessu di culore
Aluminiu anodizatu: esterno d'aluminiu, impannillatu cù una strata di plastica nantu à a capa interna.

Electroplating (UV): Comparatu cù l'imaghjini spray, l'effettu hè più luminoso.

Spraying: Comparatu cù l'electroplating, u culore hè opacu.

Spraying esternu di a buttiglia interna: spraying in l'esternu di a buttiglia interna, ci hè un spaziu chjaru trà a buttiglia esterna è a buttiglia esterna, è l'area di spraying hè chjuca quandu si vede da u latu.

Spraying internu nantu à a buttiglia esterna: Hè spruzzatu nantu à l'internu di a buttiglia esterna.L'area pare più grande da l'apparenza, è l'area hè più chjuca da u pianu verticale, è ùn ci hè micca spaziu trà a buttiglia interna è a buttiglia interna.

L'oru è l'argentu spazzolati: hè in realtà un film, è pudete truvà i spazii in u corpu di a buttiglia osservendu cù cura.

Ossidazione secundaria: l'ossidazione secundaria hè realizata nantu à a capa d'ossidu originale per ottene un mudellu cù una superficia opaca chì copre a superficia lucida o un mudellu cù una superficia lucida chì appare nantu à a superficia opaca, chì hè soprattuttu utilizata per a produzzione di logò.

Culore di iniezione: U toner hè aghjuntu à a materia prima quandu u pruduttu hè injectatu.U prucessu hè relativamente prezzu.Poveru di perla pò ancu esse aghjuntu.Agghiuncennu cornstarch farà chì u culore trasparente di PET diventerà opacu.

incisione laser

02 Prucessu di stampa

Serigrafia:Dopu a stampa, l'effettu hà una concavità è cunvexità evidenti, perchè hè una capa di tinta.

A buttiglia regulare (tipu cilindricu) di stampa di serigrafia pò esse finita à un tempu, è l'altru irregulare hà un costu unicu, è u culore hè ancu un costu unicu, chì pò esse divisu in dui tipi: self. -inchiostru seccu è tinta UV.

Stampa a caldo:Una fina strata di carta hè stampata nantu à questu, cusì ùn ci hè micca una sensazione bumpy di stampa di serigrafia.

Hot stamping hè megliu micca à direttamente nantu à i dui materiali di PE è PP, vi tocca à fà trasferimentu termale prima è poi stampa calda, o s'è vo avete una bona carta stampata calda, si pò dinù esse direttamente stampata calda.

Stampa di trasferimentu d'acqua: hè un prucessu di stampa irregulare realizatu in acqua.I linii stampati sò inconsistenti è u prezzu hè più caru.

Trasferimentu termale: U trasferimentu termale hè soprattuttu utilizatu per i prudutti stampati di grande volumi, cumplessi.Hè una strata di film attaccata à a superficia, è u prezzu hè relativamente caru.

Stampa offset: Hè soprattuttu aduprata per tubi d'aluminiu-plasticu è tubi all-plastic.Se a stampa offset hè una manguera culurata, duvete aduprà a serigrafia.membrana.

bambù-magnetic-makeup-case-organic-2-color-eyeshadow-palette

Shanghai Rainbow Industrial Co., Ltdhè u fabricatore,Pacchettu arcubalenu di ShanghaiFornite imballaggi cosmetichi one-stop.Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,
situ web:www.rainbow-pkg.com
Email: Bobby@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008613818823743


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021
Firma