Sapete i punti chjave di a prova di muffa?

Introduzione: U muffa hè u pilastru core di u materiale di imballaggio.A qualità di u muffa determina a qualità di u materiale di imballaggio.Prima di l'injezione di un novu muffa o quandu a macchina hè rimpiazzata cù altre muffa, u muffa di prova hè una parte indispensabile.Stu articulu hè editatu dapacchettu shanghai rainbow., Sparte uni pochi di punti chjave di a prova di muffa di iniezione, u cuntenutu hè per l'acquistu di a supply chain Youpin per a riferenza di l'amici:

Pruvate

Quandu riceve un novu moldu per a prova è a prova, aghju sempre ansiosu di pruvà un risultatu prima è speru chì u prucessu va bè per ùn perdi l'ore di l'omu è causanu prublemi.

Muffa

Tuttavia, ci vole à ricurdà dui punti quì: Prima, i diseggiani di muffa è i tecnichi di fabricazione à volte sbaglianu.S'ellu ùn sò micca vigilanti durante a prova di u moldu, i picculi errori ponu causà grandi danni.Siconda, u risultatu di a prova di muffa hè di assicurà a produzzione liscia in u futuru.Sì i passi ragiunate è i registri adattati ùn sò micca seguiti durante u prucessu di prova di u muffa, u prugressu lisu di a produzzione di massa ùn pò esse garantita.Enfatigemu chì, se u moldu hè utilizatu bè, a ricuperazione di u prufittu serà aumentata rapidamente, altrimenti a perdita di costu causata serà più di u costu di u moldu stessu.

01Precauzioni prima di prucessu di muffa
Capisce l'infurmazioni pertinenti di u muffa:

Hè megliu ottene u disegnu di u disignu di u muffa, analizàlu in dettagliu, è dumandà à un tecnicu di muffa per participà à u travagliu di prova.

微信图片_20211018102522

 

Prima verificate l'azzione di coordinazione meccanica nantu à u bancu di travagliu:

Prestate attenzione à s'ellu ci sò graffi, pezzi mancanti, looseness, etc., s'ellu u muvimentu di u muffa versu a piastra slide hè currettu, s'ellu ci hè una fuga in u canali di l'acqua è i giunti di i tubi di l'aria, è s'ellu ci sò restrizioni à u piattu. apertura di muffa, deve ancu esse marcatu nantu à u moldu.Sè l 'azzioni supra pò esse fattu prima di impiccà u moldu, hè pussibule di evitari i perdi di l'omu-ora quandu u prublema si trova quandu si pende u moldu è poi u muffa hè disassemblatu.

Quandu hè determinatu chì ogni parte di u muffa si move bè, hè necessariu di selezziunà una macchina d'iniezione di muffa di prova adatta.Quandu sceglite, fate attenzione à:

(a) Capacità di iniezione

(b) A larghezza di a barra di guida

(c) Partenza massima

(d) Se l'accessori sò cumpleti, etc.

微信图片_20211018102656

 

Dopu chì tuttu hè cunfirmatu chì ùn ci hè micca prublema, u prossimu passu hè di impiccà u moldu.Quandu si stende, fate cura di ùn caccià micca tutti i mudelli di clamping è prima di apre u moldu, per impediscenu chì u mudellu di clamping si allunta o si rompe è causanu a caduta di u moldu.

Dopu chì u moldu hè stallatu, cuntrolla currettamente i muvimenti meccanichi di ogni parte di u moldu, cum'è u muvimentu di a piastra scorrevule, u ditale, a struttura di ritirata è u switch limite.È fate attenzione à se a bocca di iniezione è u portu di alimentazione sò allinati.U prossimu passu hè di attentu à l'azzione di clamping mold.À questu tempu, a pressione di chjude di u moldu deve esse calata.In l'azzioni di serratura manuale è à bassa velocità di u muffa, fate attenzione à vede è à sente per ogni muvimentu unsmooth è rumori anormali.

Aumente a temperatura di u muffa:

Sicondu e pruprietà di a materia prima utilizata in u pruduttu finitu è ​​a dimensione di u moldu, una macchina di cuntrollu di temperatura di u moldu adattatu hè sceltu per aumentà a temperatura di u muffa à a temperatura necessaria per a produzzione.

Dopu à a temperatura di u moldu hè aumentatu, u muvimentu di ogni parte deve esse verificatu di novu, perchè l'azzaru pò causà un fenomenu di marmellata dopu l'espansione termale, cusì fate attente à u sliding di ogni parte per evitari a tensione è a vibrazione.

Se a regula di u pianu di l'esperimentu ùn hè micca implementata in a fabbrica, suggerimu chì quandu aghjustà e cundizioni di prova, solu una cundizione pò esse aghjustata à u tempu, per distingue l'impattu di una sola mudificazione di cundizione nantu à u pruduttu finitu.

Sicondu a materia prima, a materia prima utilizata deve esse cotta in modu adattatu.

Pruvate di utilizà a stessa materia prima quant'è pussibule per a produzzione di massa in u futuru.

Ùn pruvate micca u moldu cumpletamente cù u materiale inferjuri.Se ci hè un requisitu di culore, pudete organizà a prova di culore inseme.

I prublemi, cum'è u stress internu, spessu affettanu u prucessu secundariu.Dopu chì u moldu hè pruvatu, u pruduttu finitu deve esse stabilizatu è u prucessu secundariu deve esse realizatu.Dopu chì u moldu hè chjusu à una velocità lenta, aghjustate a pressione di chjusura di u moldu è eseguite parechje azzioni per verificà s'ellu ci hè una pressione di clamping.Fenominu irregolare, in modu à evità burrs è deformazione di muffa in u pruduttu finitu.

Dopu avè verificatu i passi sopra, abbassà a velocità è a pressione di chjude di u muffa, è stabilisce u ganciu di sicurezza è a corsa di espulsione, è poi aghjustate a velocità normale di chjude è chjude di u muffa.Se l'interruttore di limitu di corsa massima hè implicatu, a corsa di apertura di u muffa deve esse aghjustata un pocu più corta, è l'azzione di apertura di u muffa d'alta velocità deve esse tagliata prima di a corsa massima di l'apertura di u muffa.Questu hè chì u colpu di u muvimentu di alta velocità hè più longu cà u colpu di bassa velocità in tutta a corsa di apertura di u muffa durante a carica di u muffa.Nantu à a macchina di plastica, l'asta di ejector meccanica deve ancu esse aghjustata per agisce dopu l'azzione di apertura di u muffa à piena velocità per impedisce chì a piastra di ejector o a piastra di peeling sia deformata da a forza.

Per piacè verificate i seguenti elementi prima di fà a prima iniezione di muffa:

(a) Sia u colpu di l'alimentazione hè troppu longu o insufficiente.

(b) Sia a prissioni hè troppu altu o troppu bassu.

(c) Sia a velocità di riempimentu hè troppu veloce o troppu lenta.

(d) Sia u ciculu di trasfurmazioni hè troppu longu o troppu cortu.

Per prevene u pruduttu finitu da u colpu curtu, frattura, deformazione, burrs è ancu danni à u moldu.

Se u ciculu di trasfurmazioni hè troppu cortu, u ditale penetrerà in u pruduttu finitu o strincerà u pruduttu finitu sbucciandu l'anellu.Stu tipu di situazione pò costà dui o trè ore per piglià u pruduttu finitu.

Se u ciculu di trasfurmazioni hè troppu longu, i parti debuli di u core di u moldu pò esse rottu per via di a cuntrazione di u materiale di gomma.Di sicuru, ùn pudete micca predichendu tutti i prublemi chì ponu accade in u prucessu di u prucessu di u prucessu, ma a piena considerazione è e misure puntuali ponu aiutà à evità perdite seri è caru.

02I passi principali di a prova
Per evità perdi inutili di tempu è prublemi durante a produzzione di massa, hè veramente necessariu di pagà a pacienza per aghjustà è cuntrullà diverse cundizioni di trasfurmazioni, truvà e migliori cundizioni di temperatura è pressione, è furmulà prucedure di prova standard, chì ponu esse usate in Stabbilimentu ogni ghjornu. metudi di travagliu.

muffa nova

1) Verificate se u materiale plasticu in a canna hè curretta, è s'ellu hè statu cottu in cunfurmità cù i regulamenti.(Se diverse materie prime sò aduprate per a prova è a pruduzzione, i risultati diffirenti ponu esse ottenuti).

2) A pipa di materiale deve esse pulita accuratamente per impedisce a cola inferjuri o i materiali varii da esse injected in u moldu, perchè a cola inferjuri è i materiali varii ponu impiccà u moldu.Pruvate se a temperatura di a canna è a temperatura di u moldu sò adattati per e materie prime per esse trasfurmate.

3) Aghjustate a pressione è u voluminu di l'iniezione per pruduce un pruduttu finitu cù un aspettu satisfactoriu, ma ùn scorri micca i burrs, soprattuttu quandu certi prudutti di cavità di muffa ùn sò micca solidificati cumplettamente.Pensate à questu prima di aghjustà e diverse cundizioni di cuntrollu, perchè u riempimentu di u moldu Un ligeru cambiamentu in a tarifa pò causà un grande cambiamentu in u riempimentu di u moldu.

4) Aspettate cù pacienza finu à chì e cundizioni di a macchina è u muffa stabilizzanu, ancu per e macchine di medie dimensioni, pò piglià più di 30 minuti.Pudete aduprà stu tempu per vede i prublemi pussibuli cù u pruduttu finitu.

5) U tempu d'avanzamentu di a vite ùn deve esse più cortu di u tempu di solidificazione di u plasticu di a porta, altrimenti u pesu di u pruduttu finitu serà ridutta è u rendiment di u pruduttu finitu serà diminuitu.È quandu u moldu hè riscaldatu, u tempu di l'avanzamentu di a vite deve esse prolongatu per compactà u pruduttu finitu.

6) Ajustate raghjone per riduce u ciculu tutale di trasfurmazioni.

7) Eseguite e cundizioni di novu aghjustatu per almenu 30 minuti per stabilizzà, è poi pruduce continuamente almenu una decina di campioni pieni di muffa, marcate a data è a quantità nantu à u cuntinuu, è metteli secondu a cavità di u muffa per pruvà a stabilità di u muffa. funziunamentu attuale È derivà tolleranza di cuntrollu raghjone.(Particularmente preziosa per i muffa multi-cavità).

8) Misura è arregistrà e dimensioni impurtanti di i campioni cuntinui (avemu da aspittà chì i campioni si rinfriscà à a temperatura di l'ambienti prima di misurà).

Paragunendu a dimensione misurata di ogni mostra di muffa, duvete attente à:

(a) Se a dimensione hè stabile.

(b) Ci sò certe dimensioni chì anu una tendenza à cresce o diminuite chì indicanu chì e cundizioni di u machining sò sempre cambiate, cum'è un cuntrollu di temperatura poviru o un cuntrollu di pressione d'oliu.

(c) Se u cambiamentu di taglia hè in u range di tolleranza.

Se a dimensione di u pruduttu finitu ùn cambia micca è e cundizioni di trasfurmazioni sò normali, hè necessariu di osservà se a qualità di u pruduttu finitu di ogni cavità hè accettabile è a so dimensione pò esse in a tolleranza permessa.Nota u numeru di cavità chì sò cuntinui o più grande o più chjuchi di a media per verificà se a dimensione di u moldu hè curretta.Registrate è analizà e dati cum'è a necessità di mudificà e cundizioni di muffa è di produzzione, è cum'è riferimentu per a futura pruduzzione di massa.

03I prublemi chì devenu esse attenti durante a prova di u moldu
1) Fate u tempu di operazione di trasfurmazioni più longu per stabilizzà a temperatura di fusione è a temperatura di l'oliu idraulicu.

2) Aghjustate e cundizioni di a macchina secondu a dimensione di tutti i prudutti finiti chì sò troppu grande o troppu chjucu.Se u tassu di shrinkage hè troppu grande è u pruduttu finitu pare micca insufficiente per sparà, pudete ancu aumentà a dimensione di a porta in riferimentu à questu.

3) A dimensione di ogni cavità hè troppu grande o troppu chjuca per esse curretta.Se a dimensione di a cavità è a porta hè sempre curretta, allora pruvate à mudificà e cundizioni di a macchina, cum'è a tarifa di riempimentu, a temperatura di u muffa è a pressione di ogni parte, è cuntrolla qualchi muffa.Sia chì a cavità riempia u moldu lentamente.

4) Sicondu a situazione currispundente di i prudutti finiti di a cavità di u moldu o u spustamentu di u core di u moldu, serà mudificatu separatamente.Hè ancu permessu di pruvà à aghjustà a velocità di riempimentu è a temperatura di u moldu per migliurà a so uniformità.

5) Verificate è mudificà i difetti di a macchina d'iniezione, cum'è a pompa di l'oliu, a valvula d'oliu, u controller di temperatura, etc., pruvucarà cambiamenti in e cundizioni di trasfurmazioni, ancu u moldu perfettu ùn pò micca ghjucà una bona efficienza di travagliu nantu à u mal mantene. macchina.

Dopu avè rivisatu tutti i valori arregistrati, mantene un inseme di campioni per a correzzione per paragunà se i campioni curretti anu migliuratu.

04Affare impurtante
Mantene bè tutti i registri di l'ispezione di mostra durante u prucessu di prova di u muffa, cumprese diverse pressioni durante u ciculu di trasfurmazioni, a temperatura di fusione è di u muffa, a temperatura di u canna, u tempu d'azzione di iniezione, u periodu di alimentazione di viti, etc. In breve, duvete salvà tuttu ciò chì vi aiuterà. in u futuru Pò esse usatu per stabilisce cù successu e dati di e stesse cundizioni di trasfurmazioni per ottene prudutti chì rispondenu à i standard di qualità.

Attualmente, a temperatura di u muffa hè spessu trascurata durante a prova di u muffa in a fabbrica, è a temperatura di u muffa hè a più difficiuli di capiscenu durante a prova di u muffa à cortu termine è a futura pruduzzione di massa.A temperatura di u muffa incorretta pò influenzà a dimensione, a luminosità, a contrazione, u mudellu di flussu è a mancanza di materiale di a mostra., Se u controller di temperatura di u muffa ùn hè micca utilizatu per cuntrullà a futura pruduzzione di massa, i difficultà ponu esse.

Shanghai Rainbow Industrial Co., Ltd hè u fabricatore, u pacchettu di l'arcubalenu di Shanghai Furnisce un imballaggio cosmeticu one-stop.Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,
situ web:www.rainbow-pkg.com
Email: Bobby@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008613818823743


Tempu di pubblicazione: 18-10-2021
Firma