Quantu sapete di i fatturi chì influenze è i fallimenti di qualità cumuni di u trasferimentu termale?

Introduzione: Prucessu di trasferimentu termale, un prucessu cumuni in u trattamentu di a superficia di i materiali di imballaggio cosmeticu, perchè hè faciule da stampà, è u culore è u mudellu pò esse persunalizatu.Hè un prucessu chì i prupietarii di marca preferanu.U seguitu hè editatu daPACCHETTI RB.Spartemu alcuni prublemi di qualità cumuni è suluzioni, è ancu i fatturi chì influenze u trasferimentu termale, per a vostra riferenza in a catena di supply of Youpin:

Trasferimentu di calore
U prucessu di trasferimentu termale si riferisce à a carta di trasferimentu rivestita di pigmenti o tinte cum'è un mediu, per mezu di riscaldamentu, pressurizazione è altri metudi per trasferisce u mudellu di u mudellu di a capa di tinta nantu à u mediu à un metudu di stampa.U principiu di basa di u trasferimentu termale hè di cuntattà direttamente u mediu di tinta cù u sustrato.Attraversu u riscaldamentu è a pressurizazione di a testa di stampa termale è u cilindru d'impressione, l'inchiostru nantu à u mediu si funnu è trasfiriu à u sustrato per ottene u desideratu Di a materia stampata.

Trasferimentu di calore

01Fattori influenzanti di u trasferimentu termale
1) Testa di stampa termica

A testa di stampa termica hè cumpostu principalmente da una strata protettiva di film adesivu di superficia, una capa protettiva di film adesivu di fondu è elementi riscaldanti.L'elementu di riscaldamentu hè una schernu di seta conduttivu.Cù l'aiutu di u calore generatu da l'impulsu di tensione, i particeddi grossi di a capa di tinta di a parte gràfica sò stampati è fusi per cumpletà u trasferimentu di tinta.

A velocità di stampa di trasferimentu termale dipende da u tempu necessariu per ogni linea di grafica è testu.Per quessa, a testa di trasferimentu termale è a carta di trasferimentu duveranu avè un bonu trasferimentu di calore, perchè u calore generatu da l'elementu calefactore pò passà rapidamente à traversu a capa protettiva, u sustrato di carta di trasferimentu è u gap è infine à a superficia di u sustrato per assicurà. chì a tinta hà tempu di trasferimentu Sufficiente.

2) Inchiostru

Inchiostru

 

A cumpusizioni di a tinta di trasferimentu termale hè generalmente di trè parte: pigmentu (pigmentu o tintura), cera è oliu, trà quale a cera hè u cumpunente principale di a tinta di trasferimentu termale.A cumpusizioni di basa di a tinta di trasferimentu termale generale pò riferite à a Tabella 1.

A cumpusizioni di basa di a tinta di trasferimentu termale

A Tabella 2 hè un esempiu di una formulazione di tinta di trasferimentu di calore per serigrafia.N-methoxymethyl polyamide hè dissolta in alcolu benzyl, toluene, etanol è altri solventi, pigmenti resistenti à u calore è bentonite sò aghjuntu per stirring, è poi terra in tinta di serigrafia.A tinta hè stampata nantu à un traspurtadore (cum'è carta di trasferimentu termale) utilizendu un metudu di stampa di serigrafia, è dopu a tela hè pressata termicamente è trasferita.

una formulazione di inchiostro di trasferimentu di calore per serigrafia

Quandu si stampa, a viscosità di e diverse tinta hè direttamente ligata à a temperatura di riscaldamentu, è a temperatura di riscaldamentu è a viscosità di a tinta deve esse strettamente cuntrullata.A pratica hà dimustratu chì quandu a temperatura di riscaldamentu hè 60 ~ 100 ℃, quandu a tinta hè funnata, u valore di viscosità di a tinta hè stabile à circa 0,6 Pa·s, chì hè u più ideale.In generale, più l'inchiostru hè vicinu à questu statu, megliu u rendiment di trasferimentu.

Nta l'ultimi anni, cù a migliione di a tecnulugia di pacchettu shanghai rainbow, a temperatura di almacenamento di i prudutti stampati hè stata aumentata da l'uriginale 45 ℃ à 60 ℃, chì hà allargatu assai a gamma di applicazioni di trasferimentu termale.Inoltre, l'usu di pigmenti trasparenti o tinte trasparenti furnisce un bonu effettu di tonalità per stampi di culore.

3) trasferimentu media

Diversi sustrati anu proprietà diffirenti, per quessa, quandu sceglite carta di trasferimentu, duvete attente à i seguenti fatturi di riferimentu di u sustrato.

① Prestazione fisica

E proprietà fisiche di a carta di trasferimentu sò mostrate in a Tabella 3.

Trasferimentu di media

I sopra sò e proprietà fisiche di i trè sustrati di carta di trasferimentu termale.I seguenti trè aspetti ponu esse cunsideratu quandu sceglite:

U gruixu di u sustrato ùn deve generalmente esse più grande di 20 μm;

U sustrato deve avè un altu gradu di liscia per assicurà a tarifa di trasferimentu di a tinta;

U sustrato deve avè una forza abbastanza per assicurà chì ùn sia micca strappatu durante u processu di carta di trasferimentu è stampa.

② Proprietà chimiche

Adesione bona è ancu di tinta sò duie manifestazioni impurtanti di e proprietà chimiche di u sustrato di carta di trasferimentu.In a produzzione, e proprietà chimiche di a carta di trasferimentu affettanu direttamente a qualità di stampa.Se a carta di trasferimentu ùn pò micca fà chì a tinta aderisce bè, o a quantità di tinta ùn hè micca maestrata in a pruduzzione, pruvucarà i rifiuti di stampa.Un bonu prucessu di stampa è boni stampi deve esse basatu nantu à una bona capiscitura di e proprietà chimiche di u paper transfer. 

③Bone prestazioni termiche

Siccomu u prucessu di trasferimentu hè realizatu per mezu di alta temperatura, u materiale di u carta di trasferimentu deve esse capace di sustene l'influenza di a temperatura di trasferimentu è mantene e proprietà invariate.In generale, se u rendiment termicu di u sustrato di carta di trasferimentu termale hè bonu pò esse riflessu da i seguenti fatturi:

A più bassa hè a resistenza à u calore di u sustrato resistente à u calore, u più diluente u gruixu, u megliu u trasferimentu di calore, è u megliu u so rendimentu termale;

Smoothness A più liscia a superficia di u sustrato, più bassa hè a resistenza à u calore è u megliu u rendiment termale;

A temperatura di a testa di stampa termica resistente à u calore hè generalmente intornu à 300 ℃, è u sustrato deve esse capace di assicurà chì a prestazione principale ùn cambia micca à questa temperatura.

4) Sustrattu

I sustrati cù una superficia pocu rugosa anu una qualità di stampa megliu, chì hè una funzione significativa di trasferimentu termale.Perchè a superficia rugosa di u sustrato indica chì u sustrato hà una grande energia di superficia, a tinta nantu à a carta di trasferimentu pò esse trasferita à u sustrato bè, è u livellu ideale è u tonu pò esse acquistatu;ma troppu aspra affettarà a qualità di l'inchiostro U trasferimentu normale ùn hè micca favurevule à a realizazione di u prucessu di stampa.

02Falli cumuni di qualità
1) Un mudellu appare nantu à a versione completa

Fenomenu: Spots è mudelli appariscenu nantu à a pagina completa.

Motivi: a viscosità di l'inchiostro hè troppu bassu, l'angolo di squeegee ùn hè micca propiu, a temperatura di secca di l'inchiostro hè insufficiente, l'electricità statica, etc.

Eliminazione: aumentate a viscosità, aghjustate l'angolo di u scraper, aumentate a temperatura di u fornu, è pre-coat l'agente elettrostaticu nantu à u spinu di a film.

2) Nappa

Fenomenu: Linee cum'è comete appariscenu nantu à una parte di u mudellu, spessu apparsu nantu à a tinta bianca è nantu à a riva di u mudellu.

I mutivi principali: particeddi di pigmentu di tinta sò grossi, a tinta ùn hè micca pulita, a viscosità hè alta, l'electricità statica, etc.

Eliminazione: filtrà a tinta è sguassate u squeegee per riduce a cuncentrazione;a tinta bianca pò esse pre-sharpened per trattà electrostatically a film, utilizate chopsticks sharpened to scrape trà u squeegee è u piattu, o aghjunghje un agentu elettrostaticu.

3) Pover registrazione di culore, palesanu u fondu

Fenomenu: A deviazione di u culore di u gruppu si trova quandu parechji culori sò superposti, in particulare nantu à u culore di fondo.

I mutivi principali: a macchina stessa hà una poca precisione è fluttuazioni;cattiva fabbricazione di piatti;espansione impropria è cuntrazzioni di u culore di fondo.

Escludi: aduprate a luce strobe per registrà manualmente;ripiglià u piattu;espansione è cuntrattu sottu a influenza di l'effettu visuale di u mudellu, o micca biancu-off in una piccula parte di u mudellu.

4) A tinta ùn hè micca chjaru

Fenomenu: Una maschera appare nantu à a film stampata.

Ragione: U scraper holder hè soltu;u layout ùn hè micca pulitu.

Eliminazione: riajustà u raschiu è riparà u supportu di u cuteddu;pulisce a piastra di stampa cù polvere di decontaminazione se ne necessariu;installà l'alimentazione d'aria inversa trà a piastra è u scraper.

5) U culore di stampa scende

Fenomenu: Peeling di culore si trova in a parti lucale di mudelli relativamente grande, in particulare nantu à a film di pretrattamentu di vetru stampatu è acciaio inox.

Motivi: a capa di culore stessu hè sbuchjata quandu hè stampata nantu à a film processata;elettricità statica;a capa di tinta di culore hè grossa è insufficiente secca.

Eliminazione: Aumente a temperatura di u fornu è riduce a velocità.

6) Pauvre fastness durante u trasferimentu

Fenomenu: A capa di culore trasferita nantu à u sustrato hè facilmente tirata da a cinta aduprata per a prova.

Ragione: separazione impropria o supportu, principalmente perchè u supportu ùn currisponde micca à u sustrato.

Eliminazione: rimpiazzà l'adhesiu di liberazione (se necessariu, fate aghjustamenti);rimpiazzà l'adesivu posteriore chì currisponde à u materiale di basa.

7) Anti-sticky

Fenomenu: A capa di tinta si sbuccia durante u rebobinamentu, è u sonu hè forte.

Motivi: tensione eccessiva di avvolgimentu, asciugatura incompleta di l'inchiostro, etichetta troppu grossa durante l'ispezione, cattiva temperatura interna è umidità, elettricità statica, velocità di stampa eccessiva, etc.

Eliminazione: Reduce a tensione di l'avvolgimentu, o riduce in modu adattatu a velocità di stampa per fà l'asciugatura cumpleta, cuntrullà a temperatura interna è l'umidità, è pre-coat l'agente elettrostaticu.

8) Puntu di goccia

Fenomenu: Irregularly missing fine dots (simili à i punti chì ùn ponu micca stampati) appariscenu nantu à u web superficiale.

Motivu: L'inchiostru ùn cullà micca.

Eliminazione: Pulite u layout, aduprate un rullu di aspirazione elettrostaticu, approfondite i punti, aghjustate a pressione di u squeegee, è riduce in modu adattatu a viscosità di l'inchiostro senza affettà altre cundizioni.

9) L'oru, l'argentu è a perla appariscenu ondulazioni simili à buccia d'aranciu durante a stampa

Fenomenu: L'oru, l'argentu è a perla sò generalmente ondulazioni cum'è buccia d'aranciu nantu à una grande zona.

Motivu: I particeddi d'oru, d'argentu è di perle sò relativamente grandi è ùn ponu micca esse spargugliati uniformemente in a tavula di tinta, risultatu in una densità irregulare.

Eliminazione: Prima di stampà, a tinta deve esse uniformata, è a tinta deve esse appiicata à a tavula di tinta cù una pompa, è un tubu di soffiu di plastica deve esse postu nantu à a tavula di tinta;riduce a velocità di stampa.

10) Pobre riproducibilità di i livelli di stampa

Fenomenu: I mudelli cù una transizione di gradazione troppu grande (cum'è 15% - 100%) spessu fallenu à stampà in a parte di a maglia di luce, densità insufficiente in a parte di u tonu scuru, o junctions evidenti in a parte di u tonu mediu.

Ragione: A gamma di transizione di i punti hè troppu grande, è l'aderenza di tinta à a film ùn hè micca bona.

Eliminazione: aduprate u roller di aspirazione elettrostatica;divide in dui piatti.

11) U glossu nantu à a materia stampata hè ligera

Fenomenu: U culore di u pruduttu stampatu hè più liggeru di l'esempiu, soprattuttu quandu si stampa l'argentu.

Motivu: a viscosità di a tinta hè troppu bassu.

Escludi: aghjunghje tinta cruda per aumentà a viscosità di l'inchiostro à una quantità adatta.

12) U testu biancu hà bordi frastagliati

Fenomenu: I bordi dentati sò spessu apparsu nantu à i bordi di testi chì necessitanu un altu biancu.

Motivi: i particeddi è i pigmenti di a tinta ùn sò micca abbastanza bè;a viscosità di a tinta hè bassu, etc.

Escludi: affila u cuteddu o aghjunghje additivi;aghjustà l'angolo di u squeegee;aumentà a viscosità di a tinta;cambià a piastra elettro-incisione à una piastra laser.

13) Rivestimentu irregolare di film di pre-rivestimentu di acciaio inox (revestimentu di silicone)

U pretrattamentu di a film (revestimentu di silicone) hè generalmente realizatu prima di stampà a film di trasferimentu d'acciaio inox, in modu chì u prublema di sbucciatura impura di a capa di tinta durante u prucessu di trasferimentu pò esse risolta (a capa di tinta hè nantu à a film quandu a temperatura). hè sopra à 145 ° C).Difficoltà di peeling).

I sopra sò e proprietà fisiche di i trè sustrati di carta di trasferimentu termale.I seguenti trè aspetti ponu esse cunsideratu quandu sceglite:

U gruixu di u sustrato ùn deve generalmente esse più grande di 20 μm;

U sustrato deve avè un altu gradu di liscia per assicurà a tarifa di trasferimentu di a tinta;

U sustrato deve avè una forza abbastanza per assicurà chì ùn sia micca strappatu durante u processu di carta di trasferimentu è stampa.

② Proprietà chimiche

Adesione bona è ancu di tinta sò duie manifestazioni impurtanti di e proprietà chimiche di u sustrato di carta di trasferimentu.In a produzzione, e proprietà chimiche di a carta di trasferimentu affettanu direttamente a qualità di stampa.Se a carta di trasferimentu ùn pò micca fà chì a tinta aderisce bè, o a quantità di tinta ùn hè micca maestrata in a pruduzzione, pruvucarà i rifiuti di stampa.Un bonu prucessu di stampa è boni stampi deve esse basatu nantu à una bona capiscitura di e proprietà chimiche di u paper transfer.

③Bone prestazioni termiche

Siccomu u prucessu di trasferimentu hè realizatu per mezu di alta temperatura, u materiale di u carta di trasferimentu deve esse capace di sustene l'influenza di a temperatura di trasferimentu è mantene e proprietà invariate.In generale, se u rendiment termicu di u sustrato di carta di trasferimentu termale hè bonu pò esse riflessu da i seguenti fatturi:

A più bassa hè a resistenza à u calore di u sustrato resistente à u calore, u più diluente u gruixu, u megliu u trasferimentu di calore, è u megliu u so rendimentu termale;

Smoothness A più liscia a superficia di u sustrato, più bassa hè a resistenza à u calore è u megliu u rendiment termale;

A temperatura di a testa di stampa termica resistente à u calore hè generalmente intornu à 300 ℃, è u sustrato deve esse capace di assicurà chì a prestazione principale ùn cambia micca à questa temperatura.

Fenomenu: Ci sò strisce, filamenti, etc. nantu à a film.

Ragione: Temperature insufficiente (scomposizione insufficiente di silicium), proporzione impropria di solventi.

Exclude: Aumente a temperatura di u fornu à una altezza fissa.

Shanghai Rainbow Industrial Co., Ltdhè u fabricatore, Shanghai rainbow package Furnisce un imballaggio cosmeticu one-stop.Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,
situ web:www.rainbow-pkg.com
Email: Bobby@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008613818823743


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2021
Firma