Cumu riduce i costi di compra?

L'acquistu hè una di e funzioni più impurtanti in l'attività corporativa, è a so spesa cuntene circa 60% di a produzzione è a vendita.Sottu à a tendenza chì u costu di compra di stufe di currezzione muderni cresce gradualmente cum'è a proporzione di u costu tutale di l'impresa, l'impresa face a cuncurrenza di u mercatu sempre più feroce, è u ciculu di produzzione di u produttu si riduce gradualmente.

direttore di compra
A diversificazione di a dumanda di u mercatu è a migliione cuntinua di i livelli di tecnulugia di produttu sò depressu.À u listessu tempu, l'imprese passanu gradualmente da a leadership tecnologica è u monopoliu di u mercatu à l'acquistu per riduce i costi è aumentà i prufitti, aiutendu cusì à occupà novi vantaghji.

Cumu fà u travagliu di u dipartimentu di compra furnisce una cuntribuzione chjave à u sviluppu di l'impresa?Cumu fà esercite un rendimentu più grande in l'operazioni di a catena di supply?Questu tuttu dipende di l'attività di procurazione attuale è efficace di a cumpagnia!

Cum'è u direttore di l'acquistu, u principiu di l'acquistu di e materie prime o di l'equipaggiu necessarii hè di assicurà una qualità affidabile, una sicurezza forte, una consegna puntuale è un serviziu in locu, riducendu i costi di compra.Quessi sò i travaglii core di u dipartimentu di compra per compie a missione data da a cumpagnia.

U prucessu di gestione di i costi di l'acquistu corporativu include quattru aspetti di a gestione, à dì a pianificazione di i costi, u cuntrollu di i costi, l'analisi di i costi è a cuntabilità è a valutazione di i costi;a tappa di pianificazione pò esse destinata à determinà e rispunsabilità di ogni pusizioni in l'acquistu, è dopu enfatizendu u scopu di a pusizione Sistema di rispunsabilità, valutazione di a tarifa di riduzzione di u costu è altri mezi, per fà bè in altri aspetti di a gestione cum'è u cuntrollu di i costi. , a cuntabilità di i costi è l'analisi di i costi riceveranu risultati evidenti.

Un direttore d'approvvigionamentu eccellente deve principià da parechji aspetti in u prucessu d'acquistu.L'aspettu maiò hè di creà un ambiente per l'acquistu in quantu à a custruzzione di u sistema è di migliurà a capacità di eseguzione di l'affari di l'acquistu da u livellu tecnicu, è cuntinuà à migliurà da sti dui aspetti chjave, è a custruzzione di u sistema In quantu à u cumpurtamentu di l'acquistu, migliurà tecnicamente u cumpletu. capacità di l'affari di u dipartimentu di l'acquistu per ottene u costu tutale di l'acquistu più bassu.U cuntrollu di i costi d'acquistu multi-sfaccettu di u direttore di l'acquistu principia principalmente da i seguenti cinque aspetti per riduce u costu di compra.

1. Minimize i costi d'acquistu attraversu a gestione strategica di l'acquistu
A gestione strategica di l'acquistu deve equilibrà cumplettamente i vantaghji interni è esterni di l'impresa, piglià l'acquistu win-win cum'è u so scopu, è fucalizza nantu à u sviluppu di partenariati strategichi à longu andà cù i fornitori.Hè un paradigma di gestione di l'acquistu chì si adatta à u sviluppu di a nova situazione ecunomica.

1. L'acquistu ùn hè micca solu un prublema d'acquistu di materia prima, ma include ancu a gestione di a qualità, a gestione di a produzzione è i prublemi di cuncepimentu di u produttu.A satisfaczione di i bisogni di i clienti è e preferenze deve esse ottenuta per mezu di a participazione di u corpu principale di ogni ligame in a catena di supply per rializà a cunversione di i bisogni di i clienti in u disignu di u produttu.A realizazione di e preferenze di i clienti hè un prerequisite per l'implementazione di a strategia.Per quessa, cambià u cuncettu tradiziunale di l'acquistu conduce à l'implementazione efficace di a strategia.

2. L'idea basata nantu à a cumminazzioni di capacità di core è elementi richiede una cumminazione ottimizata di elementi trà i fornituri è i clienti.Stabbilisce un partenariatu di alleanza strategica à longu andà invece di una relazione di transazzione.Per stabilisce una tale relazione hè bisognu di una currispundenza strategica trà l'offerta è a dumanda.L'evaluazione è a gestione di u fornitore ùn sò più basate nantu à a transazzione cum'è a prima priorità, ma deve prima cunsiderà se a strategia hè cumminata.Aumentà u pesu in l'aspetti di l'imprenditorialità, a cultura corporativa, a strategia corporativa è i fatturi di capacità.

3. A compra ùn hè micca una sola tenda, è l'analisi di u mercatu di furnimentu deve esse realizatu.Questa analisi ùn deve esse micca solu i prezzi di u produttu, a qualità, etc., ma ancu l'analisi di l'industria di u produttu, è ancu predichendu a situazione macroeconomica.Inoltre, duvemu fà un ghjudiziu nantu à a strategia di u fornitore, perchè l'abilità di gestione strategica di u fornitore affetterà senza dubbitu l'affidabilità di a relazione d'acquistu.Tutti questi prublemi appartenenu à a categuria di l'analisi strategica.Va oltre u quadru tradiziunale di analisi di l'acquistu (prezzu, qualità, etc.).

2. Reduce costs procurement through some standardization
A standardizazione hè u requisitu basi di a gestione di l'impresa muderna.Hè a guaranzia di basa per u funziunamentu normale di l'impresa.Promuove a raziunalisazione, a standardizazione è l'efficienza di l'attività di pruduzzione è di operazione di l'impresa è diverse attività di gestione.Hè u prerequisite basicu per un cuntrollu di costu successu.In u prucessu di cuntrollu di i costi, i seguenti quattru compiti di standardizazione sò estremamente impurtanti.

1. Standardizazione di misura di l'acquistu.Si riferisce à l'usu di metudi è mezi scientifichi per misurà i valori quantitativi è qualitativi in ​​l'attività di acquisti, è furnisce dati precisi per l'attività di acquisti, in particulare u cuntrollu di i costi di acquisti.Se ùn ci hè micca un standard di misurazione unificata, i dati di basa sò imprecisi, è i dati ùn sò micca standardizzati, serà impussibile di ottene infurmazioni precise di u costu di l'acquistu, è ancu di cuntrollà.

2. U prezzu di compra hè standardizatu.In u prucessu di cumprà u cuntrollu di i costi, deve esse stabilitu dui prezzi standard di paraguni.Unu hè u prezzu di compra standard, vale à dì, u prezzu di u mercatu o u prezzu storicu di u mercatu di materia prima, chì hè realizatu simulando u mercatu trà ogni unità di cuntabilità è l'impresa;u sicondu hè u prezzu di u budgetu di l'acquistu internu, chì hè in l'impresa U prucessu di cuncepimentu calculate u prezzu nominale di materie prime attraversu a cumminazione di esigenze di prufittuità corporativa è prezzi di vendita.I standard di compra è i prezzi di u budgetu di compra sò i requisiti basi per l'operazione di cuntrollu di i costi di compra.

3. Standardizà a qualità di i materiali acquistati.A qualità hè l'anima di un pruduttu.Senza qualità, ùn importa micca quantu u costu hè bassu, hè un perdu.U cuntrollu di i costi di l'acquistu hè un cuntrollu di i costi sottu qualità qualificata.Senza i ducumenti standard di qualità di e materie prime acquistate, hè impussibile di risponde in modu efficiente à i requisiti di l'attività di acquisizione, per ùn dì micca i costi di acquisti alti è bassi.

4. Standardizazione di i dati di u costu di l'acquistu.Sviluppà u prucessu di cullizzioni di dati di u costu di l'acquistu, chjarificà e rispunsabilità di u speditore di dati di costu è di u titularu di u contu, assicuratevi chì i dati di u costu sò sottumessi à u tempu, inseriti in u contu in u tempu, i dati sò facili da trasmette, è a spartera di l'infurmazioni hè realizatu;standardizà u metudu di cuntabilità di u costu di l'acquistu è chjarificà u calculu di u costu di l'acquistu Metudu: Formate un furmatu di graficu di calculu di costu unificatu per assicurà chì i risultati di a cuntabilità di i costi di compra sò precisi.

Terzu, riduce i costi di acquisti à u livellu di u sistema di acquisti
1. Migliurà a gestione basica di l'acquistu, cumprese a classificazione è a classificazione di i materiali acquistati è a creazione di una basa di dati;a determinazione di standard di valutazione di i fornitori qualificati, a divisione di i livelli di i fornitori è a creazione di basa di dati;a cunferma di a dimensione minima di u batch, u ciculu d'acquistu è a quantità standard di imballaggio di diversi materiali;Campioni è dati tecnichi di diversi materiali acquistati.

2. Un sistema di licitazione deve esse stabilitu per a compra grossa.A cumpagnia formula chjaramente un prucessu è standardizza u prucessu di licitazione, in modu chì l'offerta è l'acquistu ponu riduce i costi di l'acquistu, soprattuttu per evità situazionalismu.L'offerta hè fatta, è u costu aumenterà.

3. U sistema di registrazione è riferimentu di l'infurmazioni di compra hè implementatu per acquisti spargugliati.L'infurmazioni nantu à i nomi di i prudutti acquistati, quantità, marchi, prezzi, nomi di fabricatori, locu di compra, numeri di telefunu di cuntattu è altre informazioni devenu esse registrate cù u dipartimentu di ispezione di a cumpagnia per riferimentu.A cumpagnia pò mandà à qualchissia cum'è terzu in ogni mumentu.Fate cuntrolli spot.

4. U prucessu d'acquistione hè operatu in una manera descentralizata è si restringe mutualmente.U dipartimentu di l'acquistu hè rispunsevule per a selezzione primaria di i fornitori, i dipartimenti di qualità è tecnulugia valutanu a capacità di furnimentu di u fornitore, è e qualifiche sò determinate.U dipartimentu finanziariu hè rispunsevuli di a surviglianza è u cuntrollu di i prezzi, è u pagamentu hè da Appruvazioni da i principali capi di a cumpagnia.

5. Realizà l'integrazione di i canali di acquisti per mezu di l'integrazione di u persunale di l'acquistu, clarificà i materiali d'acquistu chì ogni persunale di acquisti hè rispunsevuli, è u stessu tipu di materiali deve esse acquistatu da a listessa persona è per u stessu canali, salvu chì ùn hè un variabile di u fornitore pianificatu.

6. Standardizà u cuntrattu di compra.U cuntrattu di compra stipula chjaramente chì u fornitore ùn deve micca corruzzione di u persunale di a cumpagnia in forma di cumpetizione sleale per a vendita di i so prudutti, altrimenti u pagamentu serà dedutu proporzionalmente;u cuntrattu deve ancu specificà l'accordu nantu à u rimborsu di compra.

7. Sistema d'inchiesta di compra, stabilisce un sistema d'inchiesta di compra, clarificà quale hè qualificatu è quale pò cumplettà i travaglii di furnizzioni in u pianu d'acquistu di materia prima à u costu più bassu da i venditori pussibuli, è determinà u scopu di i fornituri.U termu tecnicu per stu prucessu hè ancu chjamatu cunferma di qualificazione di u fornitore.Per fà un bonu travagliu in a gestione di l'acquistu di l'acquistu, hè avà necessariu di sfruttà pienamente u sistema di gestione di l'informatica è apprufittate di a rete per navigà rapidamente è ottene l'infurmazioni necessarii, in modu à assicurà l'alta efficienza di a gestione di l'inchiesta di compra è ottene risultati di l'inchiesta.

8. Stabbilisce una relazione di cooperazione stabile cù i fornituri, i fornituri stabili anu una forte capacità di furnimentu, a trasparenza di u prezzu, a cooperazione à longu andà, anu certi accordi priurità per l'offerta di a cumpagnia, è ponu assicurà a qualità, a quantità è a consegna di i so pruvisti Periudu, prezzu , etc. A gestione di l'acquistu deve attribuisce una grande impurtanza à migliurà u vantaghju cumpetitivu di a catena di furnimentu generale, stabilisce relazioni di cooperazione à longu andà è stabile cù fornitori eccellenti quant'è pussibule, incuragisce a migliione di i prudutti è di a tecnulugia furnite, sustene u sviluppu di i fornituri. , è firmà alleanze strategiche cun elli quandu necessariu Acordu di Cuuperazione è cetara.

4. I metudi è i mezi per riduce i costi di l'acquistu à u livellu di l'acquistu
1. Reduce i costi d'acquistu attraversu a scelta di i termini di pagamentu.Se a cumpagnia hà abbastanza fondi, o se u tassu d'interessu bancariu hè bassu, pò aduprà u metudu cash-to-spot, chì spessu pò purtà un scontu di prezzu più grande, ma avarà un certu impattu nantu à u funziunamentu di tutta a cumpagnia. capitale di travagliu.

2. Capisce u timing di i cambiamenti di prezzu.I prezzi spessu cambianu cù e stagioni è l'offerta è a dumanda di u mercatu.Dunque, i cumpratori devenu attentu à a lege di i cambiamenti di prezzu è capisce u timing di e compra.

3. Cuntene i fornituri per mezu di l'offerta competitiva.Per l'acquistu di materiali in massa, un metudu efficau hè di implementà l'offerta competitiva, chì spessu si traduce in un prezzu di fondu per mezu di a comparazione di prezzi trà i fornituri.Per mezu di a selezzione è a paraguni di diversi fornituri per rinfurzà l'altri, per chì a cumpagnia hè in una pusizioni favurevule in a negoziazione.

4. Procurement direttamente da u fabricatore.Ordine direttamente da u fabricatore pò riduce i ligami intermedi è riduce i costi di acquisti.À u listessu tempu, i servizii tecnichi di u fabricatore è u serviziu post-vendita seranu megliu.

5. Sceglie fornituri reputable è firmà cuntratti à longu andà cun elli.A cooperazione cù fornitori onesti è credibili ùn pò micca solu guarantisci a qualità di l'offerta è a consegna puntuale, ma ancu uttene pagamentu è prezzu preferenziale.

6. Realizà cumpletamente sondaggi è cullizzioni d'infurmazioni di u mercatu di l'acquistu, sviluppà risorse di i fornitori, è espansione a catena di furnimentu di a cumpagnia attraversu parechje canali.Per ottene un certu livellu di gestione di l'acquistu per una impresa, deve esse attentu à l'investigazione di u mercatu di l'acquistu è a cullizzioni è a classificazione di l'infurmazioni.Solu in questu modu pudemu capisce cumplettamente e cundizioni di u mercatu è i tendenzi di u prezzu, è mette in una pusizioni favurevule.
Quintu, frenà a corruzzione di l'acquistu affetta a riduzione di i costi di l'acquistu di e cumpagnie
Certi amministratori di l'impresa anu dettu francamente: "A curruzzione di l'acquistu hè impussibile di prevene, è parechje cumpagnie ùn ponu micca aggirà sta barriera".Questa hè a realità chì u persunale di l'acquistu riceve un yuan da i fornituri, chì senza dubbitu custarà deci yuan in costi d'acquistu.Per truvà suluzioni à stu tipu di prublema, ci vole à piglià misure in i seguenti aspetti: custruzzione di rispunsabilità di u travagliu, selezzione di persunale è furmazione, disciplina di acquisti, custruzzione di sistema di valutazione di u funziunamentu di l'impiigatu, etc.

A custruzzione di u postu di l'acquistu richiede a creazione di posti diffirenti per u ligame di l'acquistu, per risolve u prublema di micca cuncentrazione eccessiva di u putere di compra, a restrizione mutuale, a supervisione è u sustegnu, è à u stessu tempu ùn affetta micca l'entusiasmu di u persunale in ognunu. postu.

A selezzione di u persunale, i criterii di selezzione per ogni pusizioni di u persunale di gestione di l'acquistu deve avè i seguenti qualità cumpleta: un certu gradu di cumpetenze prufessiunali è cumunicazioni, cuscenza legale, pulizia, ecc. nantu à l'affari di l'acquistu.

A capacità prufessiunale include micca solu una certa comprensione di l'attributi di e materie prime rispunsevuli, ma ancu una idea chjara di u prucessu di gestione di a materia prima;a qualità pulita hè soprattuttu impurtante per l'acquistu di u persunale chì spessu si tratta di soldi, ancu s'è a gestione interna Diversi misure sò state pigliate in ogni ligame, ma per u persunale di acquisti di front-line, hè sempre inevitabbile di scuntrà diverse tentazioni proattivamente furnite da i fornituri.Cumu prevene a stallazione di trappule daretu à a tentazione richiede chì u persunale di l'acquistu stessu hà integrità è integrità.Cuscenza legale è cusì.

Stabbilisce una disciplina di travagliu cumpleta di u dipartimentu di l'acquistu, chjarificà chì e prucedure di decisione è di implementazione di l'attività d'acquistu deve esse chjaramente, trasparenti, è supervise è restringenu l'altri;seguità rigurosamente i principii di travagliu di "pre-pianificazione, cuntrollu strettu durante l'avvenimentu, è analisi attentu è riassuntu dopu" per assicurà l'Acquistu è l'approvvigionamentu di materiali è materiali d'alta qualità è di prezzu chì risponde à i bisogni;

Implementà a supervisione di l'approvvigionamentu "pienu cumpletu, prucessu cumpletu, all-round" è risolutamente mette fine à a frode privata, l'accettazione, i rimborsi, è i cumpurtamenti disciplinari, illegali è criminali chì dannu l'interessi di a cumpagnia in u prucessu d'approvvigionamentu è di furnimentu, è u I rigali di u fornitore è i soldi di rigalu chì ùn ponu micca esse rifiutati, Deve esse immediatamente rimessi à a cumpagnia per a presentazione;furmà i cumpratori per amà u so travagliu, fà e so funzioni, esse fideli à a cumpagnia, esse rispunsevuli di a cumpagnia, mantene l'interessi di a cumpagnia, mantene i sicreti di a cumpagnia è prutegge i diritti di pruprietà intellettuale.

A valutazione di u rendiment di l'acquistu è a custruzione di u sistema di distribuzione di u salariu Hè assai impurtante per ogni postu è dipartimentu di compra per evaluà u rendiment di ogni postu di compra.Hè assai impurtante per intruduce è furmulà i metudi di gestione scientifica, vale à dì, normi di valutazione di u rendiment, chì ponu prumove continuamente a continuità di tutti i ligami di gestione di l'acquistu.Migliurà, dà l'affirmazione è l'incuragimentu à u travagliu efficace, è obiettivamente ottene un ambiente di travagliu induve u rendiment prumove a riduzione di i costi.

Cum'è un direttore di compra, ùn solu micca i cinque aspetti sopra à u travagliu di gestione di l'acquistu, ma più importantemente, stabiliscenu una bona maghjina di l'individui è i dipartimenti in u prucessu di compra, esse fideli à a cumpagnia, trattate e persone cun sincerità, è esse strettu cù i subordinati. , chì di sicuru mantene u costu di compra L'optimizazione hè adattata per a cumpetizione di u mercatu di l'imprese.

Pacchettu di l'arcubalenu di Shanghai Fornite un imballaggio cosmeticu one-stop.Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,
situ web:
www.rainbow-pkg.com
Email: Bobby@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008613818823743


Tempu di post: 30-novembre-2021
Firma