Leghjite è capisce 23 tipi di prucessi di trattamentu di a superficia

U prucessu di trattamentu di a superficia di i materiali di imballaggio cosmeticu hè u risultatu di l'integrazione efficace di culori, rivestimenti, prucessi, equipaghji, etc. Diversi prucessi creanu effetti diffirenti di materiali di imballaggio finiti.Stu articulu hè editatu dapacchettu shanghai rainbow,andemu à navigà rapidamente 23 prucessu di trattamentu di a superficia
一.Prucessu di spraying

1 prucessu di spruzzatura

1. Spraying hè u trattamentu di a superficia più cumuna, sia plastica o hardware.A spruzzatura in generale include a spruzzatura d'oliu, a spruzzatura in polvere, etc., è a cumuna hè a spruzzatura d'oliu.U revestimentu spruzzatu hè cumunimenti cunnisciutu cum'è pittura, è u revestimentu hè cumpostu di resine, pigmenti, solventi è altri additivi.A spruzzatura plastica in generale hà dui strati di pittura, u culore nantu à a superficia hè chjamatu topcoat, è a capa più trasparente nantu à a superficia hè chjamata pittura protettiva.

2. Introduzione di prucessu di spraying:
1) Pre-pulizia.Cum'è a rimozione di polvera elettrostatica.
2) Spray u top coat.U topcoat hè generalmente u culore vistu nantu à a superficia.
3) Asciugà a finitura.Hè divisu in l'asciugatura naturali a temperatura di l'ambienti è l'asciugatura speciale in u fornu.
4) Cool the finish.L'asciugatura in u fornu dedicatu necessita di rinfrescante.
5) Spray vernice protettiva.A pintura protettiva hè generalmente usata per prutege u topcoat, a maiò parte di quali sò vernici chjaru.
6) Curing a vernice protettiva.
7) Inspezione QC.Verificate se i requisiti sò cumpletati.

3. Oliu di gomma
oliu di gomma, canusciutu macari comu pittura elastica, sintimu pittura, oliu di gomma hè una pittura manu alta elastica di dui cumpunenti, u pruduttu spruzzatu cù sta pittura hà un toccu spiciale suave è una sensazione di superficia alta elastica.U svantaghju di l'oliu di gomma hè u costu altu, a durabilità generale è a facilità di caduta dopu un bellu pezzu.L'oliu di gomma hè largamente utilizatu in i prudutti di cumunicazione, i prudutti audiovisivi, MP3, casse di telefuninu, decorazioni, prudutti di divertimentu è di divertimentu, console di ghjocu, equipamentu di bellezza, etc.

4. pittura UV
1) pittura UVhè l'abbreviazione inglese di Ultra-VioletRay.L'intervallo di lunghezze d'onda UV comunemente usato è 200-450 nm.A pittura UV pò esse guarita solu quandu esposta à a luce ultravioletta.
2) E caratteristiche di a pittura UV: trasparente è luminosa, alta durezza, rapidità di fissazione rapida, alta efficienza di produzzione, topcoat protettivu, indurimentu è splendore di a superficia.

二、 u prucessu di l'acqua

2 Prucessu di l'acqua

1. Water plating hè un prucessu electrochemical.A cunniscenza pupulari hè di immerse i parti di u produttu chì necessitanu electroplating in l'elettroliti, è dopu passà u currente per fà u metalu dipositu nantu à a superficia di e parti per furmà una forza uniforme, densa è ubligatoriu.Un bonu metudu per a finitura di a superficia di strati di metalli.

2. Materiali adattati per l'acqua: u più cumuni hè l'ABS, preferibilmente l'ABS di qualità galvanica, altri plastichi cumuni cum'è PP, PC, PE, etc.
Culori di superficia cumuni: Gold, Silver, Black, Gunmetal.
Effetti cumuni di l'electroplating: high gloss, matt, mat, mixed, etc.

三、Processu di placcatura in vacuum

1. Vacuum plating hè un tipu d'electroplating, chì hè un metudu di rivestimentu di un revestimentu di metallu magre nantu à a superficia di u pruduttu in un equipamentu altu vacuum.

2. U flussu di prucessu di vacuum plating: pulizia di a superficia - antistatica - spray primer - baking primer - vacuum coating - spray top coat - baking top coat - ispezione di qualità - imballaggio.

3. Vantaghji è disadvantages di u vacuum plating:
1) Ci sò parechji materiali plastichi chì ponu electroplated.
2) Placatura di culore pò esse fattu, cù culori ricchi.
3) E proprietà di plastica ùn sò micca cambiate durante l'electroplating, è l'electroplating lucale hè cunvenutu.
4) Nisun liquidu di scarti, prutezzione di l'ambiente.
5) Pò fà un vacuum plating non-conductive.
6) L'effettu di l'electroplating hè più luminoso è più luminoso di l'acqua plating.
7) A produtividade di u vacuum plating hè più altu ch'è quellu di l'acqua.

I so difetti sò i seguenti:
1) U tassu difettu di u vacuum plating hè più altu ch'è quellu di l'acqua.
2) U prezzu di u vacuum plating hè più altu ch'è quellu di l'acqua.
3) A superficia di u vacuum coating ùn hè micca resistente à l'usura è deve esse prutetta da UV, è l'acqua plating generalmente ùn hà micca bisognu di UV.

四、Tecnulugia di decorazione IMD/In-Mold

Tecnulugia di Decorazione 4-IMD-In-Mold

1. U nomu Chinese di IMD: Tecnulugia di decoru In-mold, canusciutu macari comu tecnulugia senza coating.Nome inglese: In-MoldDecoration, IMD hè una tecnulugia di decorazione di superficia pupulare in u mondu internaziunale, film trasparente indurimentu di a superficia, strata di stampa di stampa media, strata di iniezione posteriore, media di tinta, chì ponu fà u pruduttu resistente à l'attrito, impedisce a superficia da esse graffiata, è mantene u culore per un bellu pezzu.Brillante è micca faciule di fade.

A decorazione in-mold IMD hè un prucessu di produzzione automatizatu relativamente novu.In cunfrontu cù u prucessu tradiziunale, IMD pò riduce i passi di produzzione è riduce u numeru di cumpunenti disassemblati, cusì pò pruduce rapidamente è risparmià tempu è costu.Hà ancu i vantaghji di migliurà a qualità è cresce l'imaghjini.A cumplessità è a migliurà i vantaghji di a durabilità di u produttu, IMD) hè attualmente u metudu più efficau, hè appiicatu à a superficia di a film per stampa, furmazione di alta pressione, fustellatura, è infine cumminata cù plastica per furmà, eliminendu e prucedure di operazione secundaria è ore di travagliu. , Soprattuttu quandu u prucessu di stampa è pittura cum'è retroilluminazione, multi-superficie, imitazione di metallu, trasfurmazioni di capelli, mudellu di luce logica, interferenza di rib, etc. ùn ponu esse trattati, hè u tempu di utilizà u prucessu IMD.

A decorazione in-mold IMD pò rimpiazzà parechji prucessi tradiziunali, cum'è u trasferimentu termale, spraying, stampa, electroplating è altri metudi di decorazione di l'apparenza.In particulare, i prudutti cunnessi cum'è l'imaghjini multicolori, retroilluminazione, etc.

Di sicuru, deve esse nutatu in particulare quì: micca tutte e decorazioni di a superficia plastica ponu esse rimpiazzate da u prucessu IMD, è l'IMD hà ancu i colli di buttiglia tecnicu materiale (cum'è a relazione inversa trà durezza è allungamentu, precisione di pusizzioni, spazii di prufilu è bump, angolo di draft). ) etc.) Per i prudutti specifichi, i schedari 3D deve esse furnitu per ingegneri prufessiunali per analizà.

2. IMD include IML, IMF, IMR
IML: IN MOLDING LABEL (vale à dì, mette a foglia decorativa stampata è perforata in u stampu di iniezione, è poi injecting a resina in a capa di tinta nantu à u spinu di u fogliu stampatu, in modu chì a resina è u fogliu sò cumminati in una forma integrata). Tecnulugia di stampatura di curazione. Stampa → Punching → Innezione plastica interna.) (Senza stretching, superficia curva chjuca, utilizata per i prudutti 2D);

IMF: IN MOLDING FILM (circa u listessu cum'è IML, ma principarmenti utilizatu per u trasfurmazioni 3D nantu à a basa di IML. Stampa → stampaggio → punching → iniezione plastica interna. Nota: A maiò parte di u modellu hè PC vacuum / alta pressione.) prudutti di estensione di disegnu, prudutti 3D);

IMR: IN MOLDING ROLLER (l'enfasi hè nantu à a strata di liberazione nantu à u compostu di gomma. PET FILM → agente di liberazione di stampa → tinta di stampa → adesivu di stampa → iniezione di plastica interna → tinta è ligame di plastica → dopu chì u moldu hè apertu, u materiale di gomma sarà separà automaticamente da l'inchiostro.Tippu. U Giappone hè chjamatu trasferimentu termale o trasferimentu termale.Questa macchina usa u metudu ROLL TOROLL, è l'allinjamentu hè operatu da un computer CCD.U so ciculu di persunalizazione di u fogliu hè relativamente longu, u costu di u moldu hè relativamente altu. è a tecnulugia ùn hè micca esportatu, solu u Giappone hà .) (U filmu nantu à a superficia di u pruduttu hè eliminatu, lascendu solu a tinta nantu à a superficia di u pruduttu.);

3. A diffarenza trà IML, IMF è IMR (si un film hè lasciatu nantu à a superficia).
Vantaghji di i prudutti IMD:
1) Resistenza à i graffi, forte resistenza à a corrosione è longa vita di serviziu.
2) Bonu effettu stereoscopicu.
3) A prova di polvere, a prova di umidità è a capacità anti-deformazione.
4) U culore pò esse cambiatu à vuluntà, è u mudellu pò esse cambiatu à vuluntà.
5) U posizionamentu di u mudellu hè precisu.

五、processu di serigrafia

5 prucessu di serigrafia

1. A serigrafia hè a serigrafia, chì hè un metudu di stampa anticu ma assai utilizatu.

1) Aduprate un squeegee per applicà a tinta nantu à u screnu.
2) Allora aduprate un scraper per disegnà a tinta piatta à un latu à un angolo fissu.À questu tempu, a tinta serà stampata nantu à l'ughjettu stampatu per via di a penetrazione secondu u mudellu quandu u screnu hè fabricatu, è a stampa pò esse ripetuta.
3) U screnu di stampa pò cuntinuà à esse usatu dopu à lavà.

2. Applicazioni serigrafia: stampa di carta, stampa plastica, stampa di prudutti di legnu, vetru, stampa di prudutti di ceramica, stampa di prudutti di pelle, etc.

六、 Prucessu di tampografia

prucessu di stampa 6pad
1. Stampa Pad hè unu di i metudi di stampa spiciali.Pò stampà testu, gràfiche è imagine nantu à a superficia di l'uggetti in forma irregulare, è hè diventata una stampa speciale impurtante.Per esempiu, u testu è i mudelli nantu à a superficia di i telefuni mobili sò stampati in questu modu, è a stampa di a superficia di parechji prudutti elettronichi, cum'è i tastieri di l'urdinatore, l'instrumenti è i metri sò tutti fatti da stampa di pad.

2. U prucessu di padprinting hè assai sèmplice.L'acciaio (o di ramu, termoplasticu) hè utilizatu gravure, è una testa di stampa di pad curve fatta di materiale di gomma di silicone hè usata per immergerà l'inchiostro nantu à a gravure nantu à a superficia di a testa di stampa di pad, è poi pudete stampà testu, mudelli, etc. . pressendu nantu à a superficia di l'ughjettu desideratu.

3. A diffarenza trà a tampografia è a serigrafia:
1) A stampa di tampografia hè adattata per superfici irregulari è superfici curve, mentre chì a serigrafia hè adattata per superfici piane è superfici curve.
2) A stampa di tampografia deve esse esposta à platti d'acciaio, è a serigrafia hè aduprata per a serigrafia.
3) A stampa di tampografia hè a stampa di trasferimentu, mentre a stampa di serigrafia hè una stampa diretta mancante.
4) L'equipaggiu meccanicu utilizatu da i dui hè assai diversu.

七、 prucessu di trasferimentu d'acqua

7 prucessu di trasferimentu d'acqua
1. A stampa di trasferimentu di l'acqua, cumunimenti cunnisciuta cum'è decals di l'acqua, si riferisce à u trasferimentu di mudelli è mudelli nantu à u film soluble in acqua à u sustrato attraversu a pressione di l'acqua.

2. Comparazione di stampa di trasferimentu d'acqua è IML:
Prucessu IML: A pusizione di u mudellu hè precisa, u mudellu pò esse impannillatu à vuluntà (u chamfering o l'inversione ùn pò micca esse impannillatu), l'effettu di u mudellu hè variabile, è u culore ùn sguasserà mai.
Stampa di trasferimentu d'acqua: a pusizione di u mudellu ùn hè micca precisa, l'imballaggio di u mudellu hè limitatu, l'effettu di u mudellu hè limitatu (l'effettu di stampa speciale ùn pò micca esse rializatu), è u culore sbiadisce.

八、processu di trasferimentu termale

8 Prucessu di trasferimentu termale
1. A stampa di trasferimentu termale hè un prucessu di stampa emergente, chì hè statu introduttu da l'esteru per più di 10 anni.U metudu di stampa di prucessu hè divisu in dui parti: stampa di film di trasferimentu è trasfurmazioni di trasferimentu.A stampa di film di trasferimentu adopta a stampa di punti (risoluzione finu à 300 dpi), è u mudellu hè pre-stampatu nantu à a superficia di a film.U mudellu stampatu hè riccu in strati, brillanti in culore è sempre cambiante., piccula aberrazione cromatica, bona riproducibilità, ponu risponde à i bisogni di i diseggiani di mudelli, è hè adattatu per a pruduzzioni di massa;trasferimentu di trasfurmazioni attraversu a macchina di trasferimentu termale di trasfurmazioni una volta (riscaldamentu è pressione) per trasferisce u mudellu squisitu nantu à a film di trasferimentu à u produttu A superficia, dopu à molding, a capa di tinta è a superficia di u pruduttu sò integrati, chì hè realisticu è bellu. , chì migliurà assai a qualità di u pruduttu.Tuttavia, per via di l'altu cuntenutu tecnicu di stu prucessu, assai materiali anu da esse impurtati.

2. U prucessu di stampa di trasferimentu termale hè appiicata à a superficia di parechji ABS, PP, plastica, legnu, metallu rivestitu è ​​altri prudutti.U filmu di trasferimentu termale pò esse cuncepitu è ​​pruduttu secondu i bisogni di u cliente, è u mudellu pò esse trasferitu à a superficia di u pezzu di travagliu pressendu caldu per migliurà a qualità di u produttu.U prucessu di trasferimentu termale hè largamente utilizatu in plastica, cusmetichi, ghjoculi, apparecchi elettrici, materiali di costruzione, rigali, imballaggi alimentari, cartoleria è altre industrie.

九、stampa di tintura per sublimazione

9 Stampa di tintura di sublimazione
1. Stu metudu hè creatu apposta per a decorazione di a superficia di i prudutti prefabbricati è i prudutti di plastica tridimensionale.Stu metudu ùn pò micca furnisce resistenza à i scratch è altri effetti protettivi nantu à a superficia di u pruduttu.À u cuntrariu, pò furnisce una qualità di stampa chì ùn hè micca faciule di fade, è ancu s'ellu hè scratched, pudete sempre vede belli culori.A cuntrariu di a serigrafia o di vernice, stu metudu furnisce una saturazione di culore assai più altu ch'è altri metudi di culore.

2. U tintu utilizatu in sublimazione pò penetrà in a superficia di u materiale nantu à 20-30 microns, perchè ancu s'è a superficia hè brushed o scratched, u so culore pò ancu esse mantene assai brillanti.Stu metudu hè ancu largamente utilizatu in parechji prudutti, cumpresu l'urdinatore notebook VAIO di SONY.Stu computer hè utilizatu in questu modu per fà trattamenti di superficia di diversi culori è mudelli per fà stu pruduttu più distintivu è persunale.

十 、 prucessu di pittura

10 prucessu di pittura
1. Baking paint significa chì dopu à pittura o spazzola, u travagliu ùn hè micca permessu di curà naturalmente, ma u travagliu hè mandatu à a sala di coccia di pittura, è a capa di pittura hè guarita da u riscaldamentu elettricu o di u caldu infrared.

2. A diffarenza trà a pittura di coccia è a pittura ordinaria: Dopu a pittura di coccia, a stretta di a capa di pittura hè più forte, ùn hè micca faciule di cascà, è a film di pittura hè uniforme è u culore hè pienu.

3. U prucessu di lacca pianoforte hè una spezia di prucessu di lacca di coccia.U so prucessu hè assai cumplicatu.Prima, hè necessariu di applicà u putty nantu à u tavulinu di lignu cum'è a capa di fondu di u spray paint;dopu à u nivellu di u putty, aspettate chì a putty si secca, pulisce è liscia;poi ripetiri lu prucessu.Spray the primer 3-5 times, after each spraying, polish with water sandpaper and tela abrasive;infine, spruzzate 1-3 volte u topcoat luminoso, è dopu aduprà a temperatura alta temperatura per curà a capa di pittura, u primer hè U gruixu di a vernice trasparente guarita hè di circa 0,5 mm-1,5 mm, ancu s'è a temperatura di a tazza di ferru hè 60-80 gradi, ùn ci sarà micca prublema nantu à a so superficia!

十一、Processu d'ossidazione

1. L'ossidazione si riferisce à a reazzione chimica trà un ughjettu è l'ossigenu in l'aria, chjamata reazzione d'ossidazione, chì hè un fenomenu naturali.L'ossidazione descritta quì si riferisce à u prucessu di trattamentu di a superficia di i prudutti di hardware.

2. Flussu di prucessu: lavare alkaline - lavare - sbiancante - lavare - attivazione - lavare - ossidazione di l'aluminiu - lavare - tintura - lavare - sigillatura - lavare - asciugà - ispezione di qualità - almacenamentu.

3. U rolu di l'ossidazione: protettiva, decorativa, colorante, insulating, migliurà a forza di ligame cù revestimenti organici, è migliurà a forza di ligame cù strati di revestimentu inorganicu.

4. Oxidazione secundaria: Per bluccà o deoxidizing a superficia di u pruduttu, u pruduttu hè oxidatu duie volte, chì hè chjamatu oxidazione secundaria.
1) Diversi culori appariscenu nantu à u stessu pruduttu.I dui culori ponu esse vicinu o diffirenti.
2) A pruduzzione di u LOGO protruding nantu à a superficia di u pruduttu.U LOGO protruding nantu à a superficia di u pruduttu pò esse stampatu è furmatu, o ottinutu da oxidation sicundariu.

十二、 Prucessu di disegnu meccanicu

1. Disegnu di filu meccanicu hè un prucessu di strofinamentu di tracce nantu à a superficia di u pruduttu da un prucessu meccanicu.Ci sò parechji tippi di trafila meccanica, cum'è granu drittu, granu aleatoriu, filu, corrugation, è granu sole.

2. Materiali adattati per u disegnu meccanicu:
1) U filatu meccanicu appartene à u prucessu di trattamentu di a superficia di i prudutti di hardware.
2) I prudutti di plastica ùn ponu esse direttamente disegnati meccanicamente.I prudutti di plastica dopu à l'acqua di l'acqua ponu ancu ottene a texture da u disegnu meccanicu, ma u revestimentu ùn deve esse troppu magre, altrimente serà facilmente rottu.
3) Trà i materiali metalliche, i tipi più cumuni di disegnu meccanicu sò l'aluminiu è l'acciaio inox.Siccomu a durezza di a superficia è a forza di l'aluminiu sò più bassu di quelli di l'acciaio inox, l'effettu di disegnu meccanicu hè megliu cà quellu di l'acciaio inox.
4) Altri prudutti di hardware.

十三、processu di incisione laser

13 Prucessu di incisione laser
1. L'incisione laser, chjamata ancu incisione laser o marcatura laser, hè un prucessu di trattamentu di a superficia cù principii ottici.

2. Lochi Applicazioni di incisione laser: incisione laser hè adattatu per quasi tutti i materiali, hardware è plastica sò campi cumunimenti usati.Inoltre, ci sò prudutti di bambù è di legnu, plexiglas, piastra di metallu, vetru, petra, cristallu, Corian, carta, piastra di dui culori, alumina, pelle, plastica, resina epossidica, resina di poliester, spray metal, etc.

3. A diffarenza trà u filu laser drawing è miccanicu filu drawing:
1) Disegnu meccanica hè di fà linii da trasfurmazioni miccanicu, mentri drawing laser hè di brusgià fora i linii attraversu l 'energia luminosa di laser.
2) Relativamente parlante, e linee di disegnu meccanica ùn sò micca assai chjaru, mentre chì e linee di disegnu laser sò chjaru.
3) A superficia di disegnu miccanicu hà cinque bumps, mentri a superficia di disegnu laser hà bumps.

十四、 Highlight trimming

U trimming high-gloss hè di tagliate un bordu bisellu luminoso nantu à u bordu di u pruduttu hardware da una macchina CNC d'alta velocità.
1) Appartene à u prucessu di trattamentu di a superficia di i prudutti di hardware.
2) Trà i materiali metallichi, l'aluminiu hè u più utilizatu per u trimming high-gloss, perchè i materiali d'aluminiu sò relativamente morbidi, anu un rendimentu di taglio eccellente, è ponu ottene effetti di superficia assai brillanti.
3) U costu di trasfurmazioni hè altu, è hè generalmente usatu per u tagliu di bordu di parti metalliche.
4) I telefoni cellulari, i prudutti elettronichi è i prudutti digitali sò largamente usati.

十五、 lottu di fiori

1. Batch flower hè un metudu di cutting line in a superficia di u pruduttu da machining.

2. Lochi applicabili per i fiori batch:
1) Appartene à u prucessu di trattamentu di a superficia di i prudutti di hardware.
2) Targa metallica, l'etichetta di u produttu o u LOGO di a cumpagnia nantu à ellu hà strisce in filigrana inclinate o dritte.
3) Ci sò alcune linee prufonde evidenti nantu à a superficia di i prudutti di hardware.

十六、 Sabbiatura

16 sabbiatura
A sabbiatura hè un prucessu di pulizziari è roughening a superficia di un sustrato da l'impattu di u flussu di sabbia à alta velocità.Utilizendu l'aria compressa cum'è u putere di furmà un fasciu di jet d'alta veloce per spruverà u materiale spray (sabbia di minerale di rame, sabbia di quartz, smeriglio, sabbia di ferru, sabbia di Hainan) à a superficia di u travagliu per esse trattatu à una veloce veloce, cusì chì l'apparenza o a forma di a superficia esterna di a superficia di u travagliu cambia., A causa di l'impattu è di l'effettu di taglio di l'abrasiu nantu à a superficia di u pezzu di travagliu, a superficia di u travagliu pò ottene un certu gradu di pulizia è rugosità sfarente, in modu chì e proprietà meccaniche di a superficia di u travagliu sò migliurate, migliurà cusì a fatigue. resistenza di u pezzu di travagliu, aumentendu u so è u revestimentu L'aderenza trà i strati prolonga a durabilità di a film di revestimentu è facilita ancu u nivellu è a decorazione di a pittura.

2. Gamma di applicazione Sandblasting
1) U revestimentu di u travagliu è a sabbiatura di pretrattamentu per a cullizzioni di u travagliu pò sguassà tutte e impurità cum'è a ruggine nantu à a superficia di u travagliu, è stabilisce un schema di basa assai impurtante (vale à dì, a superficia chjamata superficia rugosa) nantu à a superficia di u travagliu, è pò passà Swap abrasivi di dimensioni particeddi differente à ghjunghje sin'à diversi gradi di rugosità, chì assai migliurà a forza Bonding trà u travagliu è pittura è plating.O rende i pezzi di ligame più fermi è megliu in qualità.
2) Pulizia è lucidatura di a superficia ruvida di fusioni è pezzi di travagliu dopu u trattamentu termale Sabbiatura pò pulizziari tutta a terra (cum'è scala d'ossidu, oliu è altri residui) nantu à a superficia di fusioni è forgiati è pezzi dopu u trattamentu termale, è pulisce a superficia di i pezzi. per migliurà a liscia di i pezzi di travagliu.Pò fà chì a pezza di travagliu mostra un culore di metallu uniforme è coherente, perchè l'apparenza di u travagliu hè più bella è bella.
3) Pulizia di i pezzi di machining Burr cleaning è abbellimentu di a superficia Sandblasting pò pulisce e minuscule burrs nantu à a superficia di u travagliu è rende a superficia di u workpiece più liscia, eliminendu u dannu di burrs è migliurà a qualità di u workpiece.È a sabbiatura pò fà picculi anguli arrotondati à a junzione di a superficia di u travagliu, facendu a pezza più bella è più precisa.
4) Migliurà e proprietà meccaniche di e parti.Dopu à a sabbiatura, e parti meccaniche ponu pruduce superfici uniformi è fini irregolari nantu à a superficia di e parti, cusì chì l'oliu lubrificante pò esse almacenatu, migliurà cusì e cundizioni di lubricazione, riducendu u rumore è migliurà a vita di serviziu di a macchina.
5) Effettu di illuminazione Per certi pezzi di travagliu speciale, a sabbiatura pò ottene una riflessione diversa o opaca à vuluntà.Cum'è a macinazione di pezzi d'acciaio inossidabile è di plastica, a lucidatura di l'articuli di giada, a mattizazione di a superficia di u mobili di lignu, u mudellu di superfici di vetru ghiacciatu, è a trasfurmazioni texturizzati di superfici di tela.

十七、 Corrusione

1. Corrusione hè incisione di corrosione, chì si riferisce à l'usu di tidbits per creà mudelli o parolle nantu à a superficia metallica.

2. Applicazioni di corrosione:
1) Appartene à u prucessu di trattamentu di a superficia di i prudutti di hardware.
2) Superficie decorativa, pò fà qualchi mudelli è caratteri più fini nantu à a superficia metallica.
3) U prucessu di corrosione pò processà buchi è solchi minuscoli.
4) Die incisi è morse i fiori.

十八、lucidatura

18 lucidatura

1. Aduprà altre arnesi o metudi per splende a superficia di u travagliu durante a lucidatura.U scopu principale hè di ottene una superficia liscia o lucida di specchiu, è qualchì volta hè ancu utilizatu per eliminà u gloss (matte).

2. I metudi di lucidatura cumunimenti usati sò i seguenti: lucidatura meccanica, lucidatura chimica, lucidatura elettrolitica, lucidatura ultrasonica, lucidatura fluida, pulitura magnetica è lucidatura.

3. Lochi di applicazione di lucidatura:
1) In generale, ogni pruduttu chì a superficia deve esse luminosa deve esse pulita.
2) I prudutti di plastica ùn sò micca puliti direttamente, ma l'arnesi abrasivi sò lucidati.

十九、bronzing

19 bronzu

1. Hot stamping, cumunimenti canusciutu comu hot stamping, hè un prucessu di stampa spiciali senza tinta.A piastra metallica hè riscaldata, u fogliu hè appiicatu, è u testu d'oru o mudelli sò stampati nantu à a stampa.Cù u rapidu sviluppu di l'industria di stampa a caldo è di l'industria di l'imballaggio, l'appiecazione di stampa à caldu d'aluminiu anodizatu hè sempre più larga.

2. U prucessu di bronzing usa u principiu di u trasferimentu di pressa calda per trasfirià a capa d'aluminiu in l'aluminiu anodizatu à a superficia di u sustrato per furmà un effettu metallicu speciale.Perchè u materiale principale utilizatu per u bronzu hè un fogliu d'aluminiu anodizatu, cusì u bronzu hè ancu chjamatu stampazione à caldu d'aluminiu anodizatu.U fogliu d'aluminiu anodizatu hè di solitu cumpostu di materiali multi-layer, u sustrato hè spessu PE, seguitu da un revestimentu di liberazione, un revestimentu di culore, un revestimentu di metallu (placcatura d'aluminiu) è un revestimentu di cola.
U prucessu di basa di bronzing hè in un statu di pressione, vale à dì, in u statu induve l'aluminiu anodizatu hè pressatu da a piastra di stampa calda è u sustrato, l'aluminiu anodizatu hè riscaldatu per fonde a capa di resina di silicone di fusione in caldu è l'adesivo. agente.A viscosità di a resina di silicone diventa più chjuca, è a viscosità di l'adesivu speziale sensibile à u calore aumenta dopu à esse riscaldatu è funnutu, cusì chì a capa d'aluminiu è a film di basa d'aluminiu anodizatu sò sbuchjate è trasferite à u sustrato à u stessu tempu.Quandu a pressione hè liberata, l'adesivu si rinfriscà rapidamente è si solidifica, è a capa d'aluminiu hè fermamente attaccata à u sustrato, cumpiendu un prucessu di stampa calda.

3. Ci sò duie funzioni principali di bronzing: unu hè a decorazione di a superficia, chì pò aumentà u valore aghjuntu di u pruduttu.A cumminazzioni di bronzing è embossing è altri metudi di trasfurmazioni pò vede megliu u forte effettu decoru di u pruduttu: u sicondu hè di dà u pruduttu altu rendiment anti-falsificazioni, comu l 'usu di pusizzioni olografica è stampa calda di loghi marca.Dopu chì u pruduttu hè stampatu caldu, u mudellu hè chjaru è bellu, u culore hè luminoso è attraente, è hè resistente à l'usura è resistente à u clima.Attualmente, l'applicazione di a tecnulugia di bronzing nantu à l'etichette di sigarette stampate conta più di 85%.In u disignu graficu, u bronzu pò ghjucà u rolu di u toccu finitu è ​​mette in risaltu u tema di u disignu, in particulare per l'usu decorativu di marchi è nomi registrati.

二十、Flocazione

20 Affollamentu

Flocking hè sempre cunsideratu cum'è solu decorativu, ma in fattu hà assai vantaghji.Per esempiu, in scatuli di ghjuvelli è cusmetichi, u flocking deve esse usatu per prutezzione di ghjuvelli è cosmetichi.Impedisce ancu a cundensazione, perchè pò esse usatu in interni di vittura, barche, o sistemi di climatizazione.Dui di l'usi più creativi chì possu imaginà sò a tavola di ceramica coperta di flanella, è l'aspiratore di Miele.

二十一、Decorazione fora di stampu

A dicurazione fora di u muffa hè spessu vista cum'è una estensione di l'injection molding piuttostu cà un altru prucessu separatu.Copertura di a capa esterna di u telefuninu cù u tessulu pari chì esige un artighjanatu ingeniosu per creà effetti speciali, chì ponu esse rapidamente è belli pruduciuti da una decorazione fora di muffa.In più, pò esse fattu direttamente nantu à u muffa senza un prucessu manuale post-processamentu supplementu.

二十二、 Rivestimentu auto-guarigione

1. Stu revestimentu hà una capacità magica d'autorecurazione.Quandu ci sò picculi scratch o linee fini nantu à a superficia, sempre chì utilizate una fonte di calore, a superficia riparà e cicatrici da sè stessu.U principiu hè di utilizà a fluidità aumentata di i materiali polimeri in un ambiente d'alta temperatura, perchè dopu à u riscaldamentu, scorriranu versu i scratch o depressioni per via di l'aumentu di a fluidità per riempilli.Questa finitura furnisce una durabilità senza precedente di u casu.
A prutezzione di certi vitture hè assai bona, soprattuttu quandu parchemu a vittura in u sole, u revestimentu nantu à a superficia cumincià à riparà automaticamente e picculi linee fine o scratch, chì mostra a superficia più perfetta.

2. Applicazioni Related: In più di a prutezzione di i pannelli di u corpu, pò esse appiicata à e superfici di custruzzione in u futuru?

二十三、rivestimentu impermeabile

1. U revestimentu impermeable tradiziunale deve esse coperto cù una strata di film, chì ùn hè micca solu unsightly, ma cambia ancu e caratteristiche di a superficia di l'ughjettu stessu.U revestimentu nanu impermeable inventatu da a cumpagnia P2I usa sputtering vacuum per attache u revestimentu impermeabile polimeru à a superficia di u travagliu in un spaziu chjusu à a temperatura di l'ambienti.Siccomu u gruixu di stu revestimentu hè misuratu in nanometri, ùn hè pocu notu à l'esternu.Stu metudu hè adattatu per ogni tipu di materiali è formi geomettichi, è ancu qualchì forma cumplessa.L'uggetti chì combinanu parechji materiali ponu ancu esse rivestiti cù successu cù una capa impermeable da P2I.

2. Applicazioni Related: Sta tecnulugia pò furnisce funzioni impermeable per i prudutti elettronichi, vestiti, scarpi, etc. Inclusi i zippers di vestiti è i ghjunti di i prudutti elettronichi ponu esse rivestiti.L'altri, cumpresi i strumenti di precisione di laboratori è l'equipaggiu medicale, anu ancu esse impermeabili.Per esempiu, un dropper in un laboratoriu deve avè una funzione di ripulsione d'acqua chì impedisce u liquidu di aderenza, per assicurà chì a quantità di liquidu in l'esperimentu hè precisa è micca distruttiva.

Shanghai rainbow industrial co.,ltd pRovides una soluzione unica per imballaggi cosmetichi. Se ti piace i nostri prudutti, pudete cuntattateci,
situ web:
www.rainbow-pkg.com
Email: Bobby@rainbow-pkg.com
WhatsApp: +008613818823743


Tempu di Postu: Apr-27-2022
Firma