L'industria glubale di imballaggi cosmetichi hè prevista per ghjunghje à 31,75 miliardi di $ US per u 2023.

Nuvelle tendenze emergenu in l'industria glubale di imballaggi cosmetichi.Ci hè statu un cambiamentu versu a persunalizazione è e dimensioni di imballaggio più chjuche, chì sò più chjuche è portables è ponu esse usate in muvimentu.Dopu u set di viaghju combina una buttiglia di pompa di lozione, una buttiglia di nebbia di nebbia, vasetti, imbutu, quandu andate per 1-2 settimane di viaghju, seguite u set hè abbastanza.

1

U disignu di imballaggio simplice è pulitu hè ancu assai populari.Anu furnisce un sensu eleganti è di alta qualità à u pruduttu.A maiò parte di e marche cosmetiche utilizanu sempre più imballaggi ecologichi.Questu furnisce una maghjina pusitiva di a marca è reduce a minaccia per l'ambiente.

2

E-commerce hà ancu prumuvutu assai u sviluppu di l'industria cosmetica.Avà, l'imballu hè ancu affettatu da considerazioni di e-commerce.

L'imballaggio deve esse prontu per u trasportu è deve esse capace di sustene l'usura di parechji canali.

quota di mercatu

3

L'industria cosmetica glubale mostra una crescita annuale stabile è cuntinua di circa 4-5%.Hè cresciutu da 5% in 2017.

A crescita hè guidata da u cambiamentu di e preferenze è a cuscenza di i clienti, è ancu da l'aumentu di i livelli di redditu.

I Stati Uniti sò u più grande mercatu di cusmetichi in u mondu, cù un fatturatu di 62,46 miliardi di dollari americani in 2016. L'Oréal hè a prima cumpagnia di cusmetichi in 2016, cù vendite globale di 28,6 miliardi di dollari americani.

In u stessu annu, Unilever hà annunziatu un fattu di vendita globale di 21,3 miliardi di dollari americani, u sicondu ranking.Questu hè seguitu da Estee Lauder, cù vendite globale di $ 11,8 miliardi.

Materiali di imballaggio cosmetichi

L'imballaggio ghjoca un rolu assai impurtante in l'industria cosmetica.Un imballaggio squisitu pò guidà a vendita di cusmetichi.

L'industria usa diversi materiali per imballaggi.I cusmetichi sò facilmente dannighjati è contaminati da u clima, hè assai impurtante per avè un imballaggio sicuru.

Tanti cumpagnie sceglie di utilizà u pacchettu di materiale plasticu, cum'è, PET, PP, PETG, AS, PS, Acrylic, ABS, etc. Perchè u materiale plasticu ùn hè micca faciule rottu durante u trasportu.


Tempu di Postu: Feb-23-2021
Firma